حفظ وحدت و یکپارچگی توسط مردم ایران عامل ناکامی دشمنان اسلام است

ارومیه(پانا)-فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت: ملت فهیم و با بصیرت ایران با استفاده از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با حفظ وحدت و یکپارچگی میان خود دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام و ناامید کردند.

کد مطلب: ۸۷۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حفظ وحدت و یکپارچگی توسط مردم ایران عامل ناکامی دشمنان اسلام است

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، در یادواره ی شهدای شهرستان اشنویه که با حضور مسئولین شورای تامین و اداری ، نیروهای نظامی و مردم انقلابی این شهرستان در مسجد بلال حبشی برگزار شد، گفت : بسیج از اقدامات ثمر بخش نظام جمهوری اسلامی است که از امام(ره) به یادگار مانده است.


وی در ادامه ضمن تبریک میلاد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، با دعوت مردم به وحدت هر چه بیشتر، گفت: امروزه کشور عزیزمان ایران اسلام بر قله های رفیع پیشرفت و توسعه در جهان ایستاده که جای بسی افتخار و خوشنودی است.


این مسوول ادامه داد: پیشرفت و ترقی ایران موجب کوری چشم بسیاری از دشمنان اسلام و مسلمین ایران شده است که آنها برای مقابله با این شکوفایی و سرکوبی نقشه ها و توطئه های شوم و پلید مختلفی کشیدند که مهمترین آنها ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ایرانی است.


شهسواری افزود: بسیج یکی از اقدمات ثمربخش، موثر و مهم انقلاب است که از امام(ره) به یادگار مانده و علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در کشور، گامهای مهم، اساسی و ویژه ای را در ایجاد سازندگی، پیشرفت و توسعه کشور ایران برداشته است.


فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود تصریح کرد: رزمندگان اسلام در سالهای پس از انقلاب رشادتهای بسیاری کردند و در ایران اسلامی مردان بزرگی جان خود را جهت امنیت و آبادانی کشور تقدیم کردند و امروز بر همه ما واجب و ضروری است که یاد آن حماسه ها و حماسه سازان را زنده نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار