پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

پانا(یاسوج) ـ سید نظام مرادی رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دانش آموز و فرهنگی آموزش و پرورش استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۷۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

متن پیام بدین شرح است:

5 آذر ماه سال 58 سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلونی ، که زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی وپر افتخار وحماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برهمگان مبارک باد.

بسیجی" از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. "بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله الغالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در مدارس و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر،مربیان و دانش آموزان پیشتاز، کارکنان و فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار