بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی و دبیرخانه مجلس ومجامع دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت هفته وحدت

اردبیل (پانا) - شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی ودبیرخانه مجلس ومجامع دانش آموزی استان اردبیل با صدوربیانیه مشترکی فرارسیدن سال روز ولادت حضرت محمّدبن عبدا... (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شریف استان، تبریک و تهنیت گفتند.

کد مطلب: ۸۷۳۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای دانش آموزی و دبیرخانه مجلس ومجامع دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت هفته وحدت

متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت راخدمت دانش آموزان ، رزمندگان سنگر علم ودانش و آینده سازان میهن عزیزمان تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

وحدت درهرکشوروجامعه نشانه اتحاد میان مردم آن کشور است ویعنی خبری از تفرقه درآن کشور نیست.

کشور عزیزمان ایران جزء همین کشورهاست یعنی کشورما علاوه برآنکه تنوع قومیتی زیادی دارد و در هر گوشه و کنار کشور اقوام ونژادهای زیادی زندگی می کنند اما شکر خدا ما از نعمت باارزش وحدت برخوردار هستیم و این وحدت را مدیون مردم ولایی و فهیم کشورمان بخصوص سربازان وشهیدانی هستیم که دائما درمقابل تجزیه طلبان درحال جنگ بوده و هستند و جانشان رابه خطرمی اندازند تا وحدت وتمامیت ارضی کشورحفظ شود. ما وحدت را مدیون شهدایی چون سردار شهید نورعلی شوشتری هستیم که بالطافت ومهربانی بااقلیت های مذهبی مدارامیکردند اما مستکبران این وحدت را تحمل نمی کنند و دائم به دنبال از بین بردن وحدت این ملت و تجزیه کشور هستند.

آنها با تفرقه افکنی میان قومیت ها و نژادها در این فکر هستند که انقلاب اسلامی ایران را که نظامی وحدت طلب است نابودکنند وبا تفرقه ، ریشه این نظام واین کشور را سست کنند. اما دشمنان خبیث این انقلاب هنوز مردم ایران رانشناخته اند مردمی که هشت سال از برادر نزدیک تر دوشادوش هم مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند وبار دیگر بابصیرتی فراوان می توانند وحدت این مردم را به مستکبرین و معاندین نظام اثبات کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار