فرماندار پیشوا: تقویت فضای همدلی قوت بخش امورکاری در پیشوا است

پیشوا(پانا) - فرماندار پیشوا گفت: جانشین پروری به منظور هدایت استعداد و توانمندی نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها در آینده، اصلی مهم و ضروری است.

کد مطلب: ۸۷۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا: تقویت فضای همدلی قوت بخش امورکاری در پیشوا است

حسین عباسی در نشست با کارکنان فرمانداری شهرستان پیشوا با تبریک میلاد مسعود رسول گرامی اسلامی(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت ابتکار عمل امام راحل (ره)برای وحدت امت اسلامی و فرصت مناسبی برای بیان نقش معجزه آسای وحدت،اتحاد و انسجام در میان اقشار مختلف مردم است.

وی در ادامه افزود:تعامل و همپوشانی میان فرمانداری و مجموعه ادارات سطح شهرستان موجب اثرات مثبت، مفید و اثرگذاری خواهدشد و لازمه این تعامل و همپوشانی، تعلق خاطر و تعصب سامانی برگرفته از منطق و عقلانیت است.

عباسی با تاکیدبر لزوم رعایت شان و شئون نظام اداری تاکید کرد:رعایت نظم و مقررات کار، از خود کار مهم تر است چرا که در صورت عدم رعایت چارچوب و خط مشی های تعریف شده، کار مطلوب و قابل دفاعی ارائه نخواهد شد.

وی بر فعالیت، تحرک و پویایی، رعایت موازین ارزشی و اخلاقی و تکریم ارباب رجوع در سیستم های اداری تصریح کردو گفت: عمل به قانون و قانون گرایی باید همواره سرلوحه امور باشد و در هیچ شرایطی قانون فدای مسائل شخصی نشود و از هر عملی که موجب سوء ذهنیت نسبت به مجموعه های اداری می شود پرهیز گردد.

عباسی با تاکید بر لزوم تقویت فضای وحدت و همدلی در میان کارکنان اداری گفت: فضای همدلی می تواند قوت بخش کارها باشدو با همدلی می توان اهداف و برنامه های پیش رو را با کارآمدترین روش محقق ساخت و راه های دشوار را با موفقیت پیمود و آن موقع است که نتیجه کارها نمایان و شیرینی و حلاوت آن نمود پیدا می کند.

فرماندار شهرستان پیشوا جانشین پروری را یکی از اولویت های اساسی در مجموعه های اداری دانست و بیان کرد: توسعه منابع انسانی مستلزم ایجاد و تقویت توانایی، ارائه آموزش ها و انتقال تجربه هاست از این رو طراحی و تبیین الگوی جانشین پروری به منظور هدایت استعدادها و توانمندی های نیروهای انسانی برای واگذاری پست ها و مسئولیت ها به آنها در آینده اصلی مهم و ضروری است.

/خبرنگار: سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار