به مناسبت هفته بسیج انجام شد

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای تربت جام

تربت جام ( پانا ) - جمعی از مسئولان به همراه بسیجیان با حضور در برنامه عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان تربت جام ، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۸۷۲۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای تربت جام

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و ادای احترام به شهدای بسیجی،مراسم معنوی غبارروبی مزار شهدا با حضور خانواده های معزز شاهد، مسئولین، بسیجیان پایگاههای مقاومت شهری و بسیج دانش آموزی خواهران و برادران در محل گلزار شهدای بهشت نبی تربت جام برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن، امام جمعه موقت حجه الاسلام و المسلمین مصطفی دامن پاک جامی در سخنانی به جایگاه رفیع بسیج پرداخت .

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیج میثاق با شهدا و حضور در کنار مردان پاک خداست؛ چرا که شهدا به مقامی رسیدند که خداوند در قرآن می فرماید: هرگز فکر نکنید که آنان مرده اند؛ بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

حجه الاسلام دامن پاک افزود: تفکر بسیجی در زمان 40 سالگی انقلاب امروز صادر شده است.امروز طعم شیرین بسیجی بودن و مقاومت کردن در " حشدالشعبی " و در " شام " دیده می شود که بسیار قابل تحسین است.

در پایان مراسم شستشو و عطرافشانی گلزار شهدا صورت گرفت و سپس توسط ناحیه سپاه پاسداران تربت جام با غذای گرم از میهمانان پذیرایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار