امام جمعه موقت خوسف:

منظور از وحدت ایجاد فضای آرام و بدون تنش است

خوسف (پانا) - نماز جمعه این هفته خوسف با حضور امت حزب ا... و همیشه در صحنه شهرستان در مصلای نماز جمعه مسجد جامع به امامت حجت الاسلام والمسلمین حامد مقری اقامه شد.

کد مطلب: ۸۷۲۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
منظور از وحدت ایجاد فضای آرام و بدون تنش است

حجت الاسلام و المسلمین حامد مقری امام جمعه موقت خوسف با تبریک هفته وحدت گفت: منظور از وحدت ایجاد فضای آرام و بدون تنش در بین مردم می باشد ولی دشمنان از صدر اسلام در صدد ایجاد تفرقه بوده و هستند و امروز نیز سنی های آمریکایی و شیعیان انگلیسی با نام داعش ، به اختلاف و جنگ بین مسلمانان دامن می زنند و در ظاهر با هم درگیر هستند ولی در اصل یک هدف را دنبال می کنند و آن اختلاف بین مسلمانان و به جان هم انداختن آنها است از جمله در کشور یمن شاهد هستیم که مردم ، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشند .

مقری با تبریک هفته بسیج افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب " بسیجی یعنی علی " یعنی باید اهداف امیر المومنین(ع) را در در دینداری و تربیت افراد جامعه به کار گیریم و سطح علمی و اعتقادی خود و جامعه را بالا ببریم و دشمن شناس باشیم و در مقابل دشمن نیز همانند آن حضرت خود را تقویت کنیم.


امام جمعه موقت خوسف با تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان در خصوص کشف سرقت ها در چند روز گذشته افزود: باید در جهت امنیت روانی جامعه بیشتر تلاش شود و هر شایعه ای را زود باور نکنیم و به آن دامن نزنیم تا امنیت روانی جامعه حفظ شود.


وی اشاره ای هم به هفته کتاب و کتابخوانی کرد و گفت: خواندن مطالب فضای مجازی مطالعه نیست چون مطالب آن اعتباری ندارد و هر چیز را نباید باور کرد و به جای آن باید کتاب خواند که منبع و سنددار است تا هم اطلاعات ما افزایش پیدا کند و هم نرخ مطالعه که در کشور ما خیلی پایین است بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار