دلایل غیبت ستاره‌های تراکتورسازی در تمرین؛ درخواست عجیب استوکس برای بازگشت به تبریز

تهران (پانا) – دو ستاره خارجی تراکتورسازی برای عدم حضور در ایران بهانه‌هایی آورده‌اند که کمی عجیب و غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد و می‌تواند حساسیت پیرامون این دو بازیکن را زیادتر کند.

کد مطلب: ۸۷۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دلایل غیبت ستاره‌های تراکتورسازی در تمرین؛ درخواست عجیب استوکس برای بازگشت به تبریز

تراکتورسازی در فصل اخیر لیگ برتر ایران با حضور ستاره‌های گران قیمتش توانسته تا حدودی خوب عمل کند و در نیمه بالایی جدول قرار بگیرد و خودش را مدعی حداقل کسب سهمیه نشان دهد.

در راه درخشش تراکتورسازی بدون شک نقش بزرگی برای آنتونی استوکس و لی اروین دو بازیکن ایرانی این تیم باید قائل شد، به گونه‌ای که استوکس با به ثمر رساندن 8 گل دومین گلزن برتر لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و اروین هم نقش اول بردهای اخیر تراکتورسازی با گلزنی خود بوده است.

پس از اینکه تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر برای دو دیدار دوستانه مقابل ترینیدادوتوباگو و ونزوئلا آغاز شد این دو بازیکن از محمد تقوی مرخصی گرفتند تا به ایرلند رفته و پس از چند روز به تبریز برگردند تا با حضور در تمرینات برای شرکت در حساس‌ترین دیدار نیم فصل اول تراکتورسازی مقابل پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران آماده شوند اما با گذشت چند روز از آغاز تمرین تراکتورسازی، این دو نفر همچنان غایب هستند.

تراکتورسازی باید عصر یکشنبه به مصاف پرسپولیس برود و یکی از بزرگترین نگرانی‌های هواداران این تیم غیبت این دو بازیکن است که می‌تواند تاثیر مستقیم روی روند کاری سومین تیم پرتماشاگر ایران بگذارد. در حالی که هواداران این تیم امیدوار به حضور استوکی و اروین در تمرین پیش از دیدار مقابل پرسپولیس بودند مصاحبه روز گذشته محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی با بیان این عبارت که (تراکتورسازی 22 استوکس و اروین دارد) خیال هواداران را راحت کرد که این دو بازیکن خارجی قطعا در دیدار مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود.

هرچند بی‌نظم بودن بازیکن‌های خارجی در فوتبال ایران امری طبیعی و سابقه‌دار است اما با توجه به اینکه تراکتورسازی تیم متمولی شده و مشکل مالی گریبان‌گیر این تیم در فصل جدید نیست، غیبت این دو نفر کمی عجیب به نظر می‌رسد. طیق آخرین خبرهایی که در تبریز شنیده می‌شود لی اروین علت غیبتش را مشکلات روحی عنوان کرده و گفته است در کشورش زیر نظر پزشک حضور دارد.

استوکس هم به ایران نزدیک شده و در ترکیه حضور دارد اما در رفتاری غیرحرفه‌ای و غیرمعمول برای بازگشت به ایران شرط گذاشته است. او ضمانت خواسته که از سوی باشگاه جریمه نشود و البته حقوق دو ماه آینده خود را هم پیش از رسیدن موعد مقرر درخواست کرده است. بهانه‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز شایعه در بین بودن مواردی پشت پرده را در این غیبت تقویت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار