تجلیل از دانش آموزان جشنواره نوجوان خوارزمی تربت جام

تربت جام (پانا ) - مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی در محل سالن تربیت اداره آموزش و پرورش تربت جام برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان جشنواره نوجوان خوارزمی تربت جام

مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیده گان جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور میهمانانی از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش تربت جام و دیگر مسئولین و جمعی از دبیران راهنما و دانش آموزان در سالن اجتماعات تربیت برگزار شد.

در این مراسم که به همت کارشناس آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش تربت جام برگزار شد؛ معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش تربت جام طی سخنانی ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضردر مراسم و تبریک هفته وحدت، هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ نوآوری و مهارت های خلاقانه وتقدیر از پژوهشگران و نوآوران ذکر کرد.

سید مهدی معصومی گفت: جشنواره امسال هم از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال های قبل داشت که نشان دهنده تقویت جایگاه این جشنواره در بین همکاران و دانش آموزان است.

در ادامه این مراسم هادی زمردی کارشناس مسئول متوسطه دوره اول آموزش و پرورش تربت جام و دبیر جشنواره ،ضمن ارائه گزارش کامل جشنواره در 5 بخش پژوهش، احساس واژه ها، دست سازه های کار و فناوری ،فعالیت های آزمایشگاهی و ایفای نقش زبان انگلیسی در سه مرحله آموزشگاهی، قطبی و استانی اعلام کرد: دانش آموزان تربت جام در مرحله استانی نتایج بسیار درخشانی را کسب کردند و امیدواریم این موفقیت را با نفرات بیشتر تکرار کنیم.

در پایان مراسم، افتتاحیه جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی 98-97 بصورت نمادین و با بریدن کیک آماده شده با آرم جشنواره آغاز گردید و از دانش آموزان برگزیده و دبیران راهنما تجلیل شایسته ای به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار