برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته در شیراز

شیراز (پانا) - بیست و دومین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته استان فارس در 5 رده ی سنی نونهالان ،نوجوانانجوانان، ،بزرگسالان و پیشکسوتان، در دو رشته کاتا و کومیته صبح فردا جمعه 2 آذرماه در مجتمع ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته در شیراز

مسئول انجمن شوتوکان کاراته بین المللی فارس درخصوص سطح این دوره از رقابت ها گفت:سطح مسابقات تقریبا بالا است به این علت که ما از همه سطوح بازیکن داریم ، برای مثال تعدادی از شرکت کنندگان مدال آور کشوری،آسیایی،بین المللی و ... هستند.

به گفته ی حیدر روزیطلب، این مسابقات در دو رده ی کمربندی( کمربند قهوه ای و مشکی ) و کمربند رنگی (کمربند زرد تا قهوه ای) برگزار می شود.

وی افزود : بیست و دومین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته فارس با حضور 1400 شرکت کننده برگزار می شود، که ورزشکاران در 42 وزن باهم به رقابت می پردازند.

روزیطلب اظهار داشت: نفرات اول تا سوم برگزیده در هر وزن به مسابقات بین المللی که در بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود راه پیدا می کنند.

او درباره ی وضعیت دوپینگ در رشته کاراته اضافه کرد: درصد دوپینگ در وررزشکاران این رشته بسیار پایین بوده و به ندرت در اردوهای تیم ملی مواردی استفاده از مکمل مشاهده شده است اما به طور کل بدلیل اینکه حرکات این رشته ورزشی در سرعت عمل خلاصه می شود کمتر ورزشکاران به سمت دوپینگ می روند.

خبرنگار: مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار