در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی صورت گرفت:

کتاب های جامع «شهدای روحانی» و «عمامه های خونین» رونمایی شد

بیرجند ( پانا ) - در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی از دو کتاب جامع «شهدای روحانی» به نویسندگی مهدیه باقری و «عمامه های خونین» به نویسندگی سیده زینب شکربی با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان و بسیج طلاب رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۷۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کتاب های جامع «شهدای روحانی» و «عمامه های خونین» رونمایی شد

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات استان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سرود گروه احلی من العسل شهرستان بشرویه، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنرانی مدیر حوزه علمیه استان خراسان جنوبی و مداحی در وصف شهدا از جمله برنامه‌ های این اجلاسیه بود.

در پایان این اجلاسیه نیز از دو کتاب جامع «شهدای روحانی» به نویسندگی مهدیه باقری و «عمامه های خونین» به نویسندگی سیده زینب شکربی با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان خراسان جنوبی و بسیج طلاب رونمایی شد.

این کتاب ها شامل وصایا و خاطرات روحانیان در دوران دفاع مقدس و پیام شهدای طلبه و روحانی است.

گفتنی است؛ در کنگره ۲ هزار شهید استان که ۲۰ آذرماه امسال برگزار می‌ شود نیز چهار کتاب شهدای طلبه و روحانی رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار