9 تئاتر صحنه ای و 4 تئاتر خیابانی در سومین روز جشنواره کودک

تهران (پانا) - در سومین و پر اجراترین روز بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 13 تئاتر خیابانی و صحنه ای اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
9 تئاتر صحنه ای و 4 تئاتر خیابانی در سومین روز جشنواره کودک

نمایش های رویای سپید از تهران، لباس های رنگارنگ از لاهیجان و پینوکیا از شیراز در دو سانس 10 و 11 و به ترتیب در پلاتو استاد عبادی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می روند.

در سانس های 10:30، 15 و 17:30 سه تئاتر پینوکیو از بندرعباس، ترنج از تهران و جنگ بازی از خارک به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، تالار فجر و سینما فلسطین میزبان تماشاگران خواهند بود.

3 نمایش خارجی روز سوم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بینوایان از فرانسه، جوجه اردک زشت از ترکیه و عروسک رز از عراق هستند که در سانس های 10:30، 15 و 17:30 و به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی، پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و کانون مهدیه اجرا خواهند شد.

در بخش خیابانی نیز بازی در بازی از اصفهان، رویای درون کودک از تهران، وارش از کیانشهر و کتاب قدیمی پدربزرگ از تهران به ترتیب در سانس های 15:30، 16، 16:30 و 17:45 و در محوطه مجمتع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی برای علاقه مندان این بخش به اجرا در می آیند.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اجرای بیش از 50 گروه از کشورهای مختلف جهان و ایران از 28 آبان تا 4 آذر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار