گرامیداشت هفته کتاب در قالب کارگاه های ادبی (حال خوش خواندن ) درناحیه 6

مشهد(پانا)- این مراسم با حضور مدیرکل نهادکتابخانه های استان ، رییس اداره فرهنگی وهنری استان ومسئولین وکارشناسان اداره آموزش وپرورش ناحیه 6 همزمان با هفته کتاب در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول یاس این ناحیه برگزار شد و از فعالان هفته کتاب و دانش آموزان کتابخوان این آموزشگاه تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۷۲۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته کتاب در قالب کارگاه های ادبی (حال خوش خواندن ) درناحیه 6

این آموزشگاه درراستای ترویج و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور تشویق و هدایت دانش آموزان به فعالیت های ادبی اقدام به برنامه ریزی هدفمند و اجرای برنامه فرهنگی، ادبی در قالب کارگاه های مختلف داستان نویسی، تحلیل و بررسی کتاب نموده است و هفته گرامیداشت کتاب را با حضور مسئولان ،همکاران ودانش آموزان در فضایی بسیار دلنشین وصمیمی برگزارکردند.

سبزیان مدیرکل نهاد کتابخانه های استان ضمن سپاس از برگزاری این مراسم گفت : امروز صمیمی ترین دوست برای دانش آموزان وجوانان کتاب است .

علیرضا احمدی پور، معاون پرورشی این ناحیه در گفتگو با خبرنگارپانا گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و اعیاد ماه ربیع الاول و هفته کتابخوانی برنامه های فرهنگی وادبی در مدارس ناحیه، شامل نشست های ادبی،مثنوی خوانی و... با همکاری وتعامل با سایر سازمان ها درحال اجرا است.

مدعوین در این بازدید با نحوه فعالیت های دانش آموزان در عرصه ی کتاب وکتابخوانی آشنا شدند و درپایان از دانش آموزان کتابخوان برتر ،کتابدار محله ، اولیاء کتابخوان و فعال در عرصه های ادبی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار