امام جمعه خوی :

مشكلات ارزی اخیر ایران ربطی به تحریم ها ندارد

خبرگزاری پانا: امام جمعه خوی گفت: مشكلات ارزی اخیر ایران ربطی به مشكلات اقتصادی ، مدیریتی و یا تحریم ها ندارد.

کد مطلب: ۸۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین سید رضی شکوری در خطبه های سیاسی عبادی این هفته با اشاره به مشكلات اخیر ارز در بازار كشور اظهار داشت:بعضی از دشمنان قسم خورده ما اقراردارند كه مشكلات ارزی اخیر ایران ربطی به مشكلات اقتصادی ، مدیریتی و یا تحریم ها ندارد،بلكه این موضوع یك جنگ تمام عیار روانی است كه استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و با صحنه گردانی سودجویان و دلالان از خدا بی خبر،به ملت ایران تحمیل شده و مانند لاشخورها و كركسها به جان مردم و نظام جمهوری اسلامی افتاده اند .

خطیب نماز جمعه افزود:خواست مردم از مسئولان نظام این است بجای متهم كردن یكدیگر به این جنگ روانی خاتمه بدهند و به دستورات چندین ساله ولی امر مسلمین مبنی بر برخورد جدی با فساد مالی و اقتصادی عمل نمایند .

حجت الاسلام شكوری امام جمعه خوی با اشاره به استمرار تظاهرات مسلمانان جهان علیه توهین غربیان به ساحت مقدس رسول خدا(ص) تصریح کرد: پایبندی مسلمانان به ارزشهای دینی خود،هوشیاری آنان در برابر توطئه های دشمنان،اشراف آنان بر اهداف شوم استكبار از قداست زدایی دینی،نمایش وحدت اسلامی بر محور اصول و معتقدات دینی از مهمترین پیامهای این تظاهرات بوده كه تا شكست كامل دشمنان و اعتراف بر جنایات خود و تنبیه توهین كنندگان ادامه خواهد داشت .

امام جمعه خوی با اشاره به تظاهرات مردم كشورهای آلمان،فرانسه،اسپانیا،پرتغال و لهستان نیزاظهار داشت:شكست فرهنگ و مكتب اقتصادی مادی غرب، گسترش بی عدالتی و تبعیض و فقر،سلب اعتماد مردم از مسئولان حكومتی،توسعه فساد اخلاقی و مالی،حاكمیت اقلیت سرمایه دار بر امورات این كشورها از جمله پیامهای روشن و صریح این قیامهای مردمی بود .

خطیب نمازجمعه با اشاره به تنشهای نظامی و مرزی اخیر میان تركیه و سوریه و مصوبه نمایندگان تركیه خاطرنشان کرد:حاكمان تركیه با عبرت گیری از سرنوشت حزب بعث و صدام با طناب پوسیده آمریكا و رژیم اشغالگر قدس به چاه نروند و مردم مسلمان دو كشور اسلامی را به جان هم نیاندازند. وی افزود:امروز هیچ كدام از مشكلات منطقه راه حل نظامی ندارد و دین اسلام بر همه مسلمانان دستور میدهد مشكلات خود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار