حمله شدید برانکو به کارلوس کی‌روش: او هم موفق نخواهد شد و اخراج می‌شود

تهران (پانا) – سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با یک سایت از کشور کرواسی، به کارلوس کی‌روش حمله کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حمله شدید برانکو به کارلوس کی‌روش: او هم موفق نخواهد شد و اخراج می‌شود

به گزارش سایت کروات زبان سوبدونا دالماکیجا، هر کسی ویدئوی فینال لیگ قهرمانان آسیا را تماشا می‌کند که هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نام برانکو ایوانکوویچ را فریاد می‌زنند به جایگاه او در این تیم بزرگ پی‌خواهد برد. او در شرایطی که پرسپولیس سال‌های خوبی را سپری نمی‌کرد هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست آنها را تبدیل به قهرمان ایران و مدعی قهرمانی در آسیا کند.

برانکو در گفت‌وگو با این سایت درباره کار در پرسپولیس گفته است: وقتی من برای سرمربی‌گری در پرسپولیس به ایران آمدم تیم وضعیت خوبی در جدول نداشت اما ما توانستیم بحران را از تیم دور کنیم، در اولین سال به علت تفاضل گل کمتر قهرمان نشدیم اما در دو سال آینده قهرمانی را جشن گرفتیم. سال گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم و امسال فینالیست شدیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: اگر داور چینی در دیدار فینال ما را سلاخی نمی‌کرد می‌توانستیم قهرمان آسیا هم شویم. گل دوم کاشیما در آفساید به ثمر رسید و دو بازیکن ما با اشتباه او کارت زرد گرفتند تا ما در بازی برگشت تنها 13 بازیکن همراه داشته باشیم و نتوانیم کاشیما را شکست دهیم. باید توجه کرد که ما با محرومیت از نقل و انتقالات روبرو شدیم و 5 بازیکن را از دست دادیم، این در حالی که السد که مقابل ما شکست خورد به گابی و ژاوی برای یکسال حضور دو برابر تمام بازیکنان من پول داده است.

وی درباره اختلافش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما قهرمان ایران هستیم، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم اما او تنها دو بازیکن از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت می‌کند؛ او نمی‌خواست فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کند و پس از اینکه ما در آسیا قهرمان نشدیم یکی از دستیاران او در ورزشگاه قهرمانی کاشیما را جشن گرفته بود.

برانکو ادامه داد: وقتی به تاریخ فوتبال ایران نگاه می‌‎کنیم متوجه می‌شویم که کروات‌هایی مانند استانکو، ایویچ، بلاژویچ، کرانچار و بگوویچ موفق بوده‌اند در حالی که در ایران غیر کروات‌های زیادی در ایران بوده‌اند که موفق نشده‌ و اخراج شدند؛ فکر می‌کنیم کی‌روش هم همینطور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار