دومین کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد؛

برگزاری دومین جلسه کمیته علمی اجرایی طرح ملی نماد در طرقبه شاندیز

طرقبه شاندیز (پانا) - رئیس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تآکید براجرای طرح ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در سال جاری اظهار داشتند شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزانمان و کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در سال ها ی آتی خواهیم بود .

کد مطلب: ۸۷۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

با حضور ساعدی، رئیس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، نمایندگان ادارات شهرستان و مسئولین استانی و شهرستانی در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز با دستور کارذیل برگزار شد؛

ارائه گزارش اقدامات انجام شده طرح ملی نماد در سال تحصیلی97-98 تا کنون

ارائه مشکلات اجرای طرح نماد توسط سفیران و مدرسین طرح

بحث و تبادل نظر در خصوص اجرای بهینه طرح

در این نشست ساعدی رئیس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته در مدارس آموزش های لازم ،غربالگری دانش آموزان به لحاظ آسیب های موجود در بین دانش آموزان و خانواده ها، شناسایی این آسیب ها و ارجاعات لازم به آموزش و پرورش و دیگر ادارات انجام شد

وی ذکر کرد: با اجرای طرح ملی نماد در سال های آتی شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزانمان خواهیم بود، و کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی را به حول قوه الهی خواهیم دید

وی خاطر نشان کرد: یگانه طرحی که می‌تواند مورد نظر آموزش و پرورش باشد طرح نماد است چرا که در این طرح تمام آن‌چه که نیاز یک دانش آموز است اتفاق می‌افتد

در ادامه این نشست رضا رفسنجانی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز عنوان کرد: با توجه به حساس بودن موضوع تعلیم و تربیت در فضای کنونی جامعه ما لازم است که ما دانش آموزان را از آسیب های اجتماعی دور نگه داریم تا بتوانند در مسئله اصلی خودشان که ارتقا سطح منزلت فردی و اجتماعی در عرصه های مختلف جامعه است،تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد امروز در تعلیم و تربیت افراد،جامعه و خانواده باید سرمایه گذاری هایی صورت گیرد که این جامعه هدف ها به سمت و سوی ساختن یک جامعه مبتنی بر اخلاق،نشاط و قانون مداری سوق داده شوند

رفسنجانی مهم ترین گام در رسیدن به اهداف تعالی نظام تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرمایه گذاری همه جانبه در تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست

وی یادآورشد و تاکید داشت:پل سازی دو سویه بین خانواده و مدرسه مستلزم وجود نیروهای انسانی مدیر و مدبر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار