مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد: تولید 167 ساعت برنامه برای چهلمین سال انقلاب در شبکه سهند

تبریز(پانا)- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تولید 167 ساعت برنامه فاخر تلویزیونی در شبکه سهند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد: تولید 167 ساعت برنامه برای چهلمین سال انقلاب در شبکه سهند

مرتضی صفری در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسول رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با محوریت برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صدا و سیما استان اظهار کرد: میزان رضایت مردم از شبکه استانی بالای 75 درصد و از رادیو 27.5 درصد است و سعی خواهیم کرد با افزایش کیفیت و محتوای برنامه ها، بخش قابل توجهی از مردم را جذب شبکه استانی سهند نماییم.

وی ادامه داد: موافقم که صدا و سیمای استان درگیر یک سری خودسانسوری‌ها شده که باید این موارد رفع شده و فضایی ایجاد کنیم که مخاطبان به عنوان "انتخاب‌گر فعال" برنامه‌ها را پیگیری کنند و با تغییر نگرش کاری کنیم مخاطبان فعال به دنبال شبکه‌های دیگر نباشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در خصوص موضوع ورود مجری‌های جدید به شبکه سهند گفت: سعی خواهیم کرد تا به لحاظ ایجاد نشاط در شبکه استانی از مجریان متنوع استفاده شود.

صفری بیان کرد: دشمنان در فکر خام خود هستند که جشن چهل سالگی این انقلاب برگزار نخواهد شد در حالیکه الان انقلاب اسلامی ایران قدرت بلامنازع خاورمیانه است و بدون نظر ایران تصمیمی برای غرب آسیا گرفته نمی شود و قدرت بازدارندگی و عزت ایرانیان در اوج قرار دارد.

وی ادامه داد: برخی از دستاوردهای عظیم انقلاب در قالب فیلم، سریال، مستند، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی و میزگرد و همچنین در فضای مجازی تولید، تامین و پخش‌شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به ویژه برنامه های شبکه استانی سهند در رابطه با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: برنامه ۱۵ قسمتی آرخالار، میزگرد انقلاب تحت عنوان چلچراغ، برنامه ۹ قسمتی انقلابیمیز، موشن گرافی باور آزادی، کاروان انقلاب و... از جمله این برنامه‌هاست.

صفری از تولید ۱۰ مستند با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مستند آیت‌الله شهید مدنی، مستند شهید قاضی(خمینی آذربایجان)، مستند اسفندیار قره‌باغی(صدای انقلاب)، مستند شیخ کریم ارسلانی از شخصیت‌های انقلابی استان، مستند محمدحسین عبد یزدانی از مبارزان دیرپای نهضت اسلامی، مستند حجت‌الاسلام انزابی از یاران صدیق امام خمینی(ره) ، مستند آیت‌الله انگجی و فرزندش، مستند نفوذ، کارنامه انقلاب با محوریت روستای بنیس و تراکتورسازی همچنین مستند حماسه یک شهر از جمله مستندهای تهیه‌ شده شبکه استانی سهند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار