ابتکار: باید زمینه حضور جدی بخش خصوصی در حمایت از حوزه ورزش بانوان فراهم شود

ملارد (پانا) - مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی شهرستان ملارد با حضور معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده درسالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۷۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ابتکار: باید زمینه حضور جدی بخش خصوصی در حمایت از حوزه ورزش بانوان فراهم شود

در این مراسم توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد گفت: این یک درد است که ما از فرهنگ و فرهنگ‌سازی حرف بزنیم اما مرکز شهرستان ملارد با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر بی‌بهره از حتی یک فرهنگسرا باشد.

در ادامه معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در سخنانی تصریح کرد: موارد مطرح شده توسط فرماندار شهرستان باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی در ادامه اظهار داشت: کم تحرکی دربانوان عامل اصلی بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی است و در این راستا ورود بخش خصوصی در حمایت از حوزه ورزش بانوان باید فراهم شود.

در بخش دیگری از اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان ملارد، مراسم بازگشائی کتابخانه شهیدرجایی توسط توکلی کجانی فرماندار ملارد، علی سلگی مدیر کل اداره کتابخانه های عمومی استان تهران و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است ،در این مراسم تقدیر از نویسنده کتاب "والدین معمار نهان کودک " محمد هژبری توسط فرماندار شهرستان ملارد در کتابخانه شهید رجایی ملارد برگزار شد.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار