تحریم پس از انتقاد؛ وقتی درخشش ستاره والیبال ایران دیده نمی‌شود

تهران (پانا) – سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، که پس از استعفای امیر خوش‌خبر از سرپرستی فدراسیون والیبال، انتقادی شدیداللحن را از رئیس فدراسیون والیبال مطرح کرد، یکبار دیگر لژیونر شده است. فدراسیون والیبال فعالیت تمام لژیونرهای ایرانی را پوشش می‌دهد اما تیم رسانه‌ای فدراسیون والیبال هیچ خبری از درخشش‌های او منتشر نمی‌کنند.

کد مطلب: ۸۷۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تحریم پس از انتقاد؛ وقتی درخشش ستاره والیبال ایران دیده نمی‌شود

از دی سال 96 بود که احمد ضیایی، ریاست فدراسیون والیبال را به دست گرفت و حالا که نزدیک به یک سال از مدیریت او می‌گذرد. این فدراسیون با انواع و اقسام حواشی روبه‌رو بوده است. از زمانی که اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان تصویب شد تا به امروز که پاسخ شکایت ضیایی به دیوان عدالت اداری صادر می‌شود، ضیایی برای ابقای خود تلاش‌های زیادی کرده است، از نامه به فدراسیون جهانی والیبال تا مصاحبه‌های پی در پی و در آخرین حربه هم به دیوان عدالت اداری شکایت کرد تا بتواند همچون مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، با استناد به ماده 60 خدمات مدیریت کشوری برگشت به کار را دریافت کند.

اقدامات آقای رئیس پس از اعلام بازنشستگی

ضیایی پس از قطعی شدن اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان دست به کارهای عجیب و غریب زد، او در نخستین اقدامش به کنفدراسیون والیبال آسیا نامه نوشت و خواستار تغییر نفراتی همچون محمدرضا داورزنی و محمود افشاردوست در کرسی‌های بین‌المللی شد، موضوعی که تعجب همگان را به همراه داشت. ضیایی با حمایت‌های داورزنی به ریاست فدراسیون والیبال رسیده بود اما خیلی راحت به کنفدراسیون والیبال آسیا نامه زد تا جایگاه بین‌المللی معاون فعلی وزیر ورزش و رئیس سابق فدراسیون والیبال را از او بگیرد.

اقدامات عجیب و غریب ضیایی البته به همینجا ختم نشد، او امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال را پس از 13 سال فراخواند و از او خواست تا در دو خط استعفای خود را در والیبال در یک برگه بنویسد و از فدراسیون برود.

آغاز اختلافات کاپیتان و آقای رئیس

پس از استعفای امیر خوش خبر از سرپرستی تیم ملی والیبال ایران که به خواسته رئیس فدراسیون انجام شده بود، اختلافات علنی شد. سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرام خود با جملات تند و تیز و بی‌سابقه به رئیس فدراسیون تاخت و از امیر خوش خبر دفاع کرد. انتقادی که خیلی زود رییس فدراسیون را برافروخته کرد و بلافاصله بیانیه‌ای صادر شد و خبر آمد که کاپیتان تیم ملی خیلی زود به کمیته انضباطی فراخوانده می شود.

تحریم پس از انتقاد

یکی از اقدامات جدیدی که روابط عمومی فدراسیون والیبال و تیم رسانه‌ای این فدراسیون در فصل جدید انجام داده، پوشش عملکرد لژیونرهای ایرانی در سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام این فدراسیون است.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران یکبار دیگر لژیونر شده و اینبار به سری آ ایتالیا رفته و برای تیم سیه‌نا به میدان می‌رود و طی چند روز گذشته خبر درخشش وی در محافل خبری و صفحات مجازی به گوش رسید، اما نکته قابل توجه این است که هیچ خبری از درخشش سعید معروف و اصولا حضور او در والیبال ایتالیا از سوی فدراسیون والیبال مخابره نمی‌شود. این در حالی است که اخبار سایر لژیونرها بصورت دقیق از طریق فدراسیون منعکس می‌شود تا روابط عمومی فدراسیون والیبال انتقادات به رئیس فدراسیون والیبال را با بایکوت خبری مطرح‌ترین والیبالیست ایرانی پاسخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار