پیام سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فرار رسیدن هفته وحدت

بجنورد (پانا) - مجید پورعیسی، سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست استانداری خراسان شمالی به مناسبت فرار رسیدن هفته وحدت

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَد کانَ لَکم فی رَسولِ اللَّهِ اسوَةٌ حَسَنَةٌ

ایام فرخنده میلاد پیامبر نور و رحمت، خاتم النبیین، حضرت محمد مصطفی(ص) را که به تدبیر انجام گرفته در سال های نخست پیروزی انقلاب و موافقت رهبر کبیر انقلاب اسلامی هفته وحدت نام گرفت، به یکایک خواهران و برادران مسلمانم در خراسان شمالی، این گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها و نماد زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب، تبریک و شادباش می گویم.

در این ایام، زادروز پیغامبری را جشن می گیریم که حامل کلام وحی بود و مبشّر صلح و مهربانی و والاترین سرمشق زندگی برای آدمیان تا روز محشر؛ همو که وجود نازنینش بهانه خلقت کائنات و آسمان و زمین بود و به مقام "قاب قوسین او ادنی" نائل شد.

اینک در روزگاری که هجمه ها به اسلام عزیز، این آیین سلام و صلح و دوستی از هر سو فزونی گرفته و بر چهره تابناک و عالمگیرش ابرهای جهل و عناد سایه افکنده، بیش از هر زمانه ای به انسجام و وحدت امت اسلام حول محور اعتدال نیاز داریم و ایران اسلامی به عنوان مأمن پیروان ادیان و مذاهب گوناگون و خراسان شمالی نیز به مثابه ایرانی کوچک، به زیبایی این تکثر فرهنگی و مذهبی را نمایندگی می کنند.

در ماه ربیع، این بهار علاقه مندان پیامبر رحمت و خاندان پاکش، از حضرت باریتعالی می خواهم گفتار و کردار همه ما بیش از همیشه رنگ و بوی اتحاد و اعتدال به خود گیرد. سعادت و بهروزی همگان را از درگاه قادر متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار