مدیر کل صداوسیما خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود به پختگی وقدرت رسیده است

بجنورد (پانا) - به گفته مدیر کل صداوسیما خراسان شمالی 40 سالگی انقلاب اسلامی پدیده ای است که ساختار قدرت دنیا را تکان داده است.

کد مطلب: ۸۷۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود به پختگی  وقدرت رسیده است

حمید قربانی جم در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب دوران پیری و عقب گرد نیست بلکه دوران پختگی و نشاط انقلاب است، ادامه داد: ملت ایران در حالی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده به استقبال از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می روند که دشمنان قسم خورده انقلاب تمام توان و ظرفیت خود را اعم از تهدید،تحریم، عملیات روانی و تبلیغاتی در این راه هزینه کردند.

وی افزود: رسانه های استکبار با هزینه های بسیار بالا تمام تلاش خود را می کنند که جشن 40 سالگی انقلاب برپا نشود و اعلام کردند که ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید اما باید بدانند این شعار ها تنها باعث تخریب خودشان خواهد شد و بلکه ملت ایران استوارتر از همیشه در صحنه حضور دارند.

قربانی جم اظهار کرد: با تمام هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی، از حیث تهدید ،تحریم ،عملیات روانی تبلیغاتی و...مشاهده می کنیم که بعد از سخنرانی های مقام معظم رهبری و با بیان کلید واژه هایی رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد می شود و این مسئله نشان دهنده اهمیت بالای سخنان رهبری و درایت سکان دار انقلاب اسلامی است که تمام توطئه ها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه مردم هیچگاه با اصل و ماهیت انقلاب مشکلی نداشتند، افزود: اما هنوز به آرمان های انقلاب به طور کامل نرسیدیم در بعضی از موضوعات پیشرفت چشمگیری داشتیم و در برخی موضوعات نیاز به همت و همدلی بیشتری وجود دارد.

قربانی جم خاطر نشان کرد : در ستاد ملی صدا و سیمای خراسان شمالی برای آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب برنامه های مختلفی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تبیین کردیم.

وی با بیان اینکه شبکه استانی اترک از دی ماه سال 96 تولیدات خود را در زمینه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده، افزود: نخستین برنامه شبکه استانی اترک در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه کاروان انقلاب بود که از 22 شهر و در 22 دبیرستان برنامه یک ساعته ضبط و پخش شد.

قربانی جم ادامه داد: بسته کوتاه تلویزیونی و رادیویی به نام کارنامه با حضور استانداران ادوار خراسان شمالی و مبارزان انقلابی، تهیه و پخش مستندهای فاخر با موضوع معرفی چهره‌های انقلاب و شاخص، تهیه برنامه افق روشن با مضمون نمایش دستاوردهای انقلاب در تمام حوزه‌های استان، نمایش برنامه چهل‌چراغ با تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب در روستاها و دهستان‌ها از مهمترین برنامه‌های صدا و سیما در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی در ادامه معرفی برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تهیه برنامه در مسیر پیشرفت، میز انقلاب، نمایش‌های رادیویی با مضمون مبارزان انقلابی، تهیه و پخش برنامه خیابان انقلاب پلاک 40 و مستند شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار