رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با پانا

مرحله جدید ثبت نام عتبات دانشگاهیان در آذرماه انجام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اعلام اینکه ثبت نام بیستمین مرحله عتبات دانشگاهیان در آذرماه انجام می‌شود، گفت هنوز زمان دقیق ثبت‌نام مشخص نشده است.

کد مطلب: ۸۷۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مرحله جدید ثبت نام عتبات دانشگاهیان در آذرماه انجام می‌شود

حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی درباره زمان‌بندی مرحله جدید ثبت‌نام دانشجویان برای سفرهای عتبات عالیات به پانا گفت: هنوز روز دقیق ثبت نام متقاضیان عتبات عالیات مشخص نشده است اما ثبت نام‌ها در آذرماه انجام می‌شود و پس از انجام مرحله قرعه‌کشی، کاروان‌های دانشگاهی از بهمن‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره میزان سهمیه دانشگاهیان در بیستمین مرحله از سفرهای عتبات نیز گفت: سهمیه‌بندی هنوز مشخص نشده است و در حال انجام کارها هستیم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته ۱۹۱ هزار دانشجو برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند، گفت: با توجه به تعداد بالای متقاضیان، اولویت با افرادی است که تاکنون به این سفر معنوی مشرف نشده بودند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به مشکلاتی که برای صدور روادید و توقف اعزام کاروان‌های دانشجویی پیش آمده بود، گفت: تصمیم گرفته شد که برای جبران این مشکل فرصت دوباره‌ای به متقاضیانی که سفر آنها کنسل شده بود، می‌توانند از دهم تا پایان آذرماه در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی به عتبات اعزام شوند.

حجت‌الاسلام فقیهی خاطرنشان کرد: همچنین برای این دسته از متقاضیان، تسهیلات ۲ میلیونی برای سفرهای زمینی و وام ۳ میلیونی بانک ملت برای سفرهای هوایی به زائرین دانشگاهی تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار