کشف تریاک قاچاق در گمرک

تهران (پانا) - ماموران گمرک بازرگان در­ دو عملیات، ­ موفق به کشف ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک شدند که یکی از این محموله‌ها در داخل چرخ دنده جاسازی شده بود.

کد مطلب: ۸۷۲۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف تریاک قاچاق در گمرک

به گزارش ­گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری و رصد بار همراه مسافران در یکی از این عملیات‌ها به یک مسافر زن مشکوک شدند و به کمک تجهیزات کنترلی به بررسی بار همراه مسافر اقدام کردند. بر اساس این گزارش ماموران گمرک بازرگان پس از بازرسی موفق شدند، یک کیلو و 900 گرم شیره تریاک و 60 گرم شیشه همراه این مسافر زن را شناسایی و کشف کنند.­

همچنین ماموران این گمرک در عملیات دیگری موفق به کشف دو کیلو و 900 گرم تریاک از یک مسافر سدند. این مسافراین مقدار مواد مخدر را در چرخ دنده‌های پلاستیکی جا سازی کرده بود.

مواد مخدر کشف‌شده از سوی ماموران گمرک بازرگان به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران با تجهیز شدن گمرک به دستگاه‌های کنترلی و توسعه تیم مربیان و سگ‌های مواد‌یاب، قاچاقچیان به روش‌های ­مختلفی برای جا به جایی مواد مخدر متوسل می‌شوند. جاساز کردن مواد مخدر در وسایل مختلفی هم چون صنایع دستی، خشکبار، وسایل همراه کودک، لوازم آرایشی .... از جمله شگردهای قاچاقچیان در سال‌های اخیر است که در مواجه با تجهیزات کنترلی و تخصص ماموران گمرک ناکام مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار