همایش هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ناحیه دو شهر ری برگزار شد

 شهرری (پانا) - همایش هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و معاون او و نیز معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و اداره مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ناحیه دو شهر ری برگزار شد

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه دوشهر ری ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) ، از تلاش و زحمات معاونین پرورشی ،آموزشی مدارس در پیگیری برنامه های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکر کرد و گفت: بار اصلی مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی بر دوش معاونین مدارس است.

یزدان پناه با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی دچار افراط و تفریط شده ایم، از ارائه آمار های غلط میزان گرایش به مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در مدارس انتقاد کرد و گفت: وجود آسیب های اجتماعی در مدارس قابل انکار نیست اما برای مبارزه با آن باید تدبیر و چاره اندیشی شود .

وی بر اجرای مفاد طرح جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی که توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ناحیه ٢ ری تدوین شده است تاکید کرد و گفت: با وجود آسیب هایی که جوانان امروز ما را تهدید می کند غفلت در این حوزه جایز نیست و متولیان مدارس نیز باید در این زمینه به صورت جدی مسائل را رصد و پیگیری کنند .

سرهنگ اردلان رییس پلیس اداره مبارزه بازمواد مخدر نیز در این همایش با بیان اینکه موضوع اعتیاد و آسیب های اجتماعی به شدت جامعه امروز ما را تهدید می کند، گفت: موضوع آسیب های اجتماعی از چنان اهمیتی برخوردار است که سران سه قوه و رهبر معظم انقلاب در کنار موضوع اقتصاد مقاومتی و مسائل معیشتی، بر بحث آسیب های اجتماعی تاکید جدی دارند .

حسن زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو ری، به اهمیت نقش معاونین پرورشی و آموزشی در مدارس و اهمیت تربیت در مدارس با هدف دانستن، به کار بستن، زیستن و در نهایت با هم زیستن اشاره کرد و انجام برنامه های پیشگیرانه را فرصتی برای نشان دادن نقش معاونان در مدارس جهت کاهش اسیب های اجتماعی دانست

/خبرنگار:جوادتلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار