مدیران با اولویت کاری مشکلات بانوان کارآفرین را حل کنند

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه: مدیران باید با اولویت کاری به دنبال حل مشکلات و مسائل زنان کارآفرین باشند.

کد مطلب: ۸۷۱۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران با اولویت کاری مشکلات بانوان کارآفرین را حل کنند

هوشنگ بازوند در نشست زنان کارآفرین و صاحب کسب و کار که با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، تلاش و اقدامات زنان کارآفرین برای کمک به رونق اقتصادی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط و مشکلات موجود، همین که زنان کارآفرین این همت و تلاش را برای ایجاد اشتغال و کمک به رونق اقتصادی جامعه دارند خود این موضوع سرمایه بزرگی است که باید قدران این تلاش ها و اقدامات باشیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نرخ مشارکت اقتصادی بانوان 2 درصد از میانیگن کشور بالاتر است که این افتخار گویای این مطلب است که بانوان کارآفرین کرمانشاهی با وجود مشکلات متعدد از کار و تلاش دست نکشیده اند.

بازوند در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کاهش نرخ بیکاری استان گفت: در تابستان امسال تنها چند استان با کاهش نرخ بیکاری مواجه بودند که یکی از این استان ها، استان کرمانشاه است که بخشی از آن ماحصل تلاش ها از سوی زنان کارآفرین است.

وی با تاکید بر حل مشکلات بانوان کارآفرین از سوی مدیران تصریح کرد: مدیران استان علاوه بر اینکه وظیفه دارند که مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان را حل کنند از سوی دیگر باید نقش مشاوره ای برای کارآفرینان داشته باشند تا با یک اجماع بر غول بیکاری غلبه کنیم.

مقام ارشد استان همچنین از مدیران ذیربط خواست که نسبت به طرح مشکلات واحدهای تولیدی زنان کارآفرین در جلسه ستاد تسهیل استان اقدام کنند تا به صورت جدی مشکلات این قشر جامعه رفع شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تسهیلات و وام های موجود در استان در جهت تولید خواستار استفاده زنان کارآفرین از این تسهیلات شد و گفت: هم اکنون وام های مناسبی به صورت 4 درصد هم به صورت وام های روستایی و هم دیگر تسهیلات وجود دارد که زنان کارآفرین برای رونق بخشی بیشتر به واحدهای خود می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار