در راستای ارتباط صمیمانه با دانشجویان انجام شد ؛

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش البرز از دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر

البرز (پانا ) – سالار قاسمی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور سر زده در دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر به گفتگو صمیمانه با دانشجویان و مسئولین این دانشگاه پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت .

کد مطلب: ۸۷۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش البرز از دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به صورت سر زده از دانشگاه فرهنگیان امیرکبیر و دو مدرسه ناحیه چهار بازدید نمود.

وی در بازدید از دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر با رئیس و معاونان این دانشگاه به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان فرآیند امور آموزشی،پژوهشی،عمرانی و رفاهی این دانشگاه قرار گرفت .

قاسمی در ادامه با حضور در جمع صمیمی دانشجو معلمان اظهار داشت: دانشجویان عزیز باید از فرصت های دانشجویی نهایت بهره مندی را ببرند چرا که بنیان آموزشهای معلمی و آموختن و مطالعه دردوره کارشناسی شکل می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به همراه دکنر عطایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با حضور در خوابگاه دانشجویان از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفت و به دانشجویان توصیه نمود که خاطرات و تجارب دوران دانشجویی خود را به صورت مکتوب به نگارش در آورند.

قاسمی در ادامه بازدید از مدارس استان ، از دبیرستان استعداد درخشان فرزانگان چهار و مدرسه نوساز قلم ناحیه چهار بازدید بعمل آورد و با مدیران ، عوامل اجرایی و معلمان این مدارس به گفتگو پرداخت .

وی در این بازدید از مدیران و معلمان خواست تا فرصتها و تهدیدات فضای مجازی را برای دانش آموزان تشریح کنند.

شایان ذکر است در این بازدید ها قاسم پوستین دوز مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و ابوالفضل شاه بیگ رئیس اداره استعدادهای درخشان استان ،مدیرکل راهمراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار