معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

جذب بیش از 150 دانشجو معلم از طریق تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

اهواز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از جذب 153 دانشجو معلم از طریق تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از 150 دانشجو معلم از طریق تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

حرج چلداوی اظهار کرد: داوطلبان آزمون سراسری که شرایط انتخاب کد رشته پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را دارند تا پایان روز سه شنبه 29 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که قبلاً فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را کامل کرده اند پس از دریافت رسید انتخاب رشته 15 رقمی، می توانند نسبت به ویرایش اولویت های انتخابی خود اقدام کنند.

چلداوی خاطر نشان کرد: 153 دانشجو معلم از طریق تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان جذب خواهند شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو معلم در رشته های مورد نیاز پردیس های دانشگاهی استان خوزستان، گفت: در رشته آموزش الهیات 25 نفر، آموزش ابتدایی 82 نفر، آموزش زبان و ادبیات فارسی 14 نفر، آموزش مشاوره و راهنمایی 13 نفر جذب می شوند.

وی در ادامه افزود: در رشته آموزش زبان عربی 2 نفر و آموزش زبان انگلیسی 17 نفر به عنوان دانشجو معلم پذیرش خواهند شد.چلداوی، تصریح کرد: بهره‌وری کامل از منابع و امکانات موجود سبب نظام مند شدن روش های تامین نیرو خواهد شد و کمبود نیروی انسانی را در مدارس استان خوزستان جبران می کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان، عنوان کرد:یکی از شرایط پذیرش دانشجو در این دانشگاه بومی پذیری است که بر اساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش، داوطلبان بومی هر استان مجاز به انتخاب کد رشته محل تولد و محل دریافت مدرک تحصیلی دوره دوم متوسطه می باشند.

وی یادآور شد: دانشجویانی که در سایر استان های کشور پذیرش می شوند پس از پایان دوره کارشناسی برای انجام تعهد خدمتی به آموزش و پرورش خوزستان باز خواهند گشت.

چلداوی با بیان اینکه یکی از الگوهای عملی زندگی فرزندان ما معلمان هستند، اظهار کرد: رفتار معلم در تعیین سرنوشت دانش آموزان نقش کلیدی دارد و آن ها را برای زندگی سالم در آینده آماده می کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: جذب معلمان دلسوزی که ملاک های نظام تعلیم و تربیت را رعایت می کنند از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار