توقیف دو محموله قاچاق در ساوه

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خرازی قاچاق به ارزش حدود 10 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۱۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توقیف دو محموله قاچاق در ساوه

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیومرث عزیزی در بیان جزئیات این عملیات گفت: قاچاق کالا با ایجاد و تشدید رویه های اقتصادی، مغایر با اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است و از این رو نیروی انتظامی در اجرای سیاست های راهبردی خود، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یکی از شیوه ها و ابزارهای اثرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی به جدیت دنبال می کند.

وی با اشاره به عملیات روز گذشته پلیس در توقیف دو محموله کالای قاچاق اضافه کرد: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از عبور دو محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این خودروها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به عملیات پلیس در توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق ادامه داد: با توقف خودرو ها و در بازرسی انجام شده از آنان، 912 کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۶۳۵ کارتن انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف شد.

عزیزی بیان کرد: دو فرد دستگیر شده در این عملیات به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با قاچاقچیان و ضربه زنندگان به تولید ملی، برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار