«شبروان» به تالار رودکی می آیند

تهران (پانا) - گروه موسیقی «شبروان» دوم آذر ماه به مناسبت اولین سالگرد زلزله کرمانشاه در تالار رودکی اجرا می کند.

کد مطلب: ۸۷۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
«شبروان» به تالار رودکی می آیند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، گروه موسیقی شیروان به سرپرستی آرش کاووسی و خوانندگی امیر اثنی عشری به مناسبت اولین سالگرد زلزله کرمانشاه 8 آذر ماه ساعت 21 در تالار رودکی به روی صحنه می رود .

این کنسرت در دوبخش ؛ آواز دشتی و دستگاه شور اجرا می شود .
بخش اول ؛ قطعه زخم نهان به آهنگسازی آرش کاووسی و شعری از بهرام کاووسی که به مناسبت زلزله کرمانشاه با همفکری و همدلی و احساس مشترک شاعر و آهنگساز با داغ دیدگان حادثه دلخراش زلزله ساخته شده است، برای اولین بار اجرا می شود .
بخش دوم ؛ با سه تصنیف از ساخته های آرش کاووسی با اشعاری از مولانا ، شیخ بهایی و یک قطعه سرود وطن با شعری از بهرام کاووسی و آهنگسازی آرش کاووسی اجرا می گردد .

ویژگی این اجرا همراهی خواننده صاحب نام. و خوش صدا آقای دکتر امیر اثنی عشری میباشد که نزد استادان بنام موسیقی تلمذ نموده است و از ویژگی ایشان تسلط کامل بر ردیفهای آوازی و همچنین پرهیز از تقلید میباشد.

در این اجرا غلامرضا صدرالدینی: ‌تنبک ، محسن میرزایی: سنتور ، ‌مرضیه ریوند: تار، محمد جوزی :عود، حامد مردانی مهرآباد: نی ، نوید جمالی‌پور: کمانچه وامیرعباس برفی: دف هنرنمایی می کنند.

نیمی از عواید حاصل از فروش این کنسرت به زلزله زدگان اختصاص می یابد. علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار