دانش آموزان با شاعر نقاش دنیا دیدار می کنند

تهران (پانا) - کتابخانه استاد حکیمی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه باز باران را با حضور نسرین صمصامی شاعر کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

کد مطلب: ۸۷۱۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان با شاعر نقاش دنیا دیدار می کنند

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، کتابخانه استاد حکیمی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوعی را برگزار می کند که ویژه برنامه باز باران از جمله آنهاست.

بر اساس این گزارش در ویژه برنامه باز باران نسرین صمصامی شاعر شعر معروف نقاش دنیا و اشعار کتب درسی مقطع ابتدایی چهارشنبه 30 آبان ماه ساعت 10 با حضور در دبستان سعادت و در باره خود و آثارش با دانش آموزان سخن می گوید.

این گزارش می افزاید: هم چنین ویژه برنامه ایستگاه دانایی تا یکم آذر از سوی کتابخانه استاد حکیمی برگزار می شود و در این برنامه به مناسبت هفته کتاب دو نمایشگاه مجزا، یکی در محیط کتابخانه با موضوع آثار استاد محمود حکیمی و دیگری در دبستان ابتدایی سعادت با موضوع کتب عمومی برپا می شود.

ثبت نام رایگان در کتابخانه، کارگاه ساخت کتاب توسط کودکان و نشست قصه گویی برای کودکان از دیگر برنامه های کتابخانه استاد حکیمی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است و هم چنین برنامه بازدید مدارس از کتابخانه استاد حکیمی دوشنبه 28 آبان برگزار می شود.

کتابخانه استاد حکیمی به نشانی یافت آباد، شهرک ولیعصر ، انتهای خ حیدری جنوبی ،خ پژاند ،بوستان لواسانی ، کتابخانه استاد حکیمی میزبان علاقمندان است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66297525 تماس حاصل نمایید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار