سرپرست فرمانداری شیراز منصوب شد

شیراز (پانا) - حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز که مشمول قانون بازنشستگی است سکان فرمانداری شیراز را واگذار کرد و اسفندیار احمدی منش با حکمی از سوی استاندار فارس سرپرستی فرمانداری شیراز را بر عهده گرفت.

کد مطلب: ۸۷۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری شیراز منصوب شد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیراز، با اشاره به اینکه مردم باید ولی نعمت بودن را در عمل مسوولان درک کنند گفت: انقلاب اسلامی توفیقات بسیاری را برای کشور به ارمغان آورده اما امروز موقعیت حساسی است و نیازمند تلاش و همت مضاعف مسوولان هستیم.
احمدی زاده افزود: تمام دستگاههای اجرایی باید برای برون رفت از این دوره حساس همت و تلاش بورزند و کمیته های ضروری برای موقعیت های بحرانی تشکیل دهند.
او اظهار داشت: استانداری نظارت خود را بر دستگاهها شدیدتر کرده و امروز زمانی است که باید با مردم شفاف بود و حمایتهای خود را بر اصناف و اقشار مختلف جامعه بیشتر کرد.
او از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با درک صحیح از شرایط فعلی، برنامه ریزی لازم در راستای ایجاد نشاط و امید در جامعه را داشته باشند.
و ی افزود: امنیت زمینه ساز توسعه و پیشرفت است و ما امروز به امنیتی که در کشور و در استان است بر خود می بالیم.
وی با اشاره به اینکه شیراز از نظر آسیب های اجتماعی دارای مشکلات زیادی است گفت: فرمانداری با همت آقای عالیشوندی در این مدت توانست در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی کارهای ماندگار و ارزشمندی را انجام دهد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: ناامیدی یکی از گناهان کبیره است که زمینه ساز فساد و آسیب اجتماعی است و مسوولان باید زمینه ها و ظرفیت های نشاط و شادابی مردم در جامعه را ایجاد کنند و تحقق این مهم، علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی، در همراه کردن جامعه در موقعیت های حساس نیز کارگشاست.
حیدر عالیشوندی فرماندار سابق شیراز نیز با اشاره به اینکه پذیرش مسوولیت بر اساس تکلیف بوده گفت امروز نیز بر اساس قانون با خوشحالی بار سنگین این مسوولیت را زمین میگذارم.
وی ادامه داد: خدارا شاکریم که امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از امن ترین کشورها در جهان است و ما نیز در این مدت چهارساله ۳ انتخابات را در امنیت و سلامت کامل برگزار کردیم.
وی افزود: خوشحالم که در مدت فعالیت در فرمانداری دریغ نکردیم و شبانه روزی و مسوولانه وظایف خود را انجام داده ایم و امروز با وجدانی آرام مسوولیت را واگذار میکنم.

در این مراسم از زحمات حیدر عالیشوندی تقدیر و اسفندیار احمدی متش به عنوان سرپرست فرمانداری شیراز منصوب شد.

در حکم احمدی منش از سوی استاندار سابق فارس آمده است:
"جناب آقای اسفندیار احمدی منش
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شیراز منصوب می نمایم.
امید است با تلاش و کوشش و هماهنگی و همکاری کلیه نهادها، سازمانها و دستگاه های اجرایی استان در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
اسماعیل تبادار
24 آبان 97"

اسفندیار احمدی منش، در کارنامه خود مسوولیت فرمانداری پاسارگاد و رستم و همچنین مشاور استانداری فارس را دارد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار