طرح تخفیف پائیزه کتاب فقط با ارائه کارت ملی انجام می شود

رشت(پانا)-معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: طرح تخفیف چهارمین دوره پائیزه کتاب فقط با ارائه کارت ملی انجام می شود.

کد مطلب: ۸۷۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح تخفیف پائیزه کتاب فقط با ارائه کارت ملی انجام می شود

حسین ابراهیمیان روز یکشنبه با اشاره به برگزاری دهمین دوره یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها در هفته کتاب افزود: 16 کتاب فروشی استان همزمان با سراسر کشور تا چهارم آذرماه مجری طرح یادشده در گیلان هستند.
وی اظهار داشت: طرح یادشده با شعار «حال خوش خواندن در پائیز کتاب» دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌ها است که همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده و تا چهارم آذر ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی صرفاً با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند از تخفیف ١٥ تا ٢٥ درصدی خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف یک میلیون ریال استفاده کنند، تصریح کرد: به منظور حمایت از نویسندگان تخفیف کتاب های تألیفی ٢٥ درصد و کتابهای ترجمه ١٥ درصد است؛ همچنین روز پنجشنبه (اول آذرماه) نیز که روز کتابگردی است تخفیف ها بیشتر هم خواهد بود.
به گفته ابراهیمیان؛ علاقه‌مندان به کتاب در شهر رشت می‌توانند به کتابفروشی‌های «انتشارات جنگل جاودانه»، «انتشارات طاعتی»، «انتشارات وارسته»، «باقری»، «کتابسرای دیبا»، «شهر کتاب»، «ماه نو»، «مرکز فرهنگی آسمان»، «کودک و نوجوان باز باران» و «مژده» مراجعه نمایند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: در سایر شهرهای استان نیز کتابفروشی‌های «روشنا» و «معلم» بندر انزلی، «خانه کتاب» و «شهر کتاب» لاهیجان، «خاوری» و «شهر کتاب» لنگرود عضو این طرح ملی هستند.
وی در پایان با اشاره به اجرای موفق طرحهای ملی «کتابفروشی به وسعت ایران» (آبان ٩٤)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٥)، «تابستانه کتاب» (تیر و مرداد ٩٥)، «پاییزه کتاب» (آبان و آذر ٩٥)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٦)، «تابستانه کتاب» (مرداد و شهریور ٩٦)، «پاییزه کتاب» (آذر ٩٦)، «عیدانه کتاب» (نوروز ٩٧) و «تابستانه کتاب» (مرداد و شهریور ٩٧) در گیلان، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت http://tarh.ketab.ir/default.aspx مراجعه نمایند.
بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» با مشارکت بیش از ٦٠ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار