قصه نویس ها برای کودکان قصه می گویند

تهران (پانا) - نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در ویژه برنامه زنگ کتاب برای بچه ها قصه می گویند.

کد مطلب: ۸۷۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
قصه نویس ها برای کودکان قصه می گویند

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، در این برنامه که از سوی کتابخانه قائم(عج) با مشارکت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می شود سولماز خواجه وند و حوریه حافظیان نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان با دانش آموزان دیدار می کنند.

بر اساس این گزارش در این برنامه نویسندگان در ابتدا چند داستان از کتاب نوشته شده خود برای دانش آموزان خوانده و سپس به گفتگو با مخاطبان می پردازند.

این گزارش می افزاید: سولماز خواجه وند متولد 1363 کارشناس ارشد ادبیات نمایشی تا کنون چندین کتاب برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است که "شب شد من بخوابم"، "خط و بی خط" و "روباه و خروس " از جمله آنهاست. هم چنین حوریه حافظیان متولد 1331 کتاب هایی هم چون "سلام فرشته ها"،"درخت انجیر داستان" و "راز سپیده ها" را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است.

ویژه برنامه زنگ کتاب یکشنبه 27 آبان ساعت 10 صبح با حضور سولماز خواجه وند در دبستان دخترانه مهر و چهارشنبه 30 آبان ساعت 10 صبح با حضور حوریه حافظیان در مدرسه امام جعفر صادق(ع) منطقه 18 میزبان دانش آموزان است.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66217766 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار