شهردار پیشوا خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان درپیشوا

پیشوا (پانا) - شهردار پیشوا گفت: در راستای احقاق حقوق زنان شهرستان پیشوا مطالعات احداث پارک بانوان انجام شده و در چند روز آینده کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۱۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان درپیشوا

حکمت امیری در جلسه کمیسیون امور بانوان شهرستان پیشوابا محوریت بررسی آسیب‌های اجتماعی ضمن اشاره به مسئله کودک‌آزاری اظهارکرد:کودک‌آزاری یک بحث جدی در تمامی دنیاست و اختصاص به کشورهای اروپایی، آسیایی و یا آفریقایی ندارد وتمامی کشورها درگیر آن هستند و همه تلاش می‌کنند که این آسیب‌ها را کم و کمتر کنند.

وی در ادامه افزود:در همین راستا کارهایی در بسیاری از کشورها انجام‌شده که تا حدودی موفق بوده‌اند و نتایج آن نیز در دانشگاه‌ها و مراکز اجتماعی موجود است.

شهردار پیشوا بیان کرد:تقویت حمایت‌های اجتماعی،دوری از کار جزیره‌ای و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و توسعه زیرساخت‌های لازم می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای کمک به اورژانس اجتماعی شهرستان و به‌منظور کاهش نرخ آسیب‌های اجتماعی تا آنجا که بتواند کوتاهی نخواهد کردو از توان و پتانسیل کارشناسان اجتماعی باید استفاده کنیم تا جامعه‌ای سالم و ایده آل داشته باشیم.

امیری با اشاره به مشکلات شهرک‌های تازه تأسیس پیشوا گفت:متأسفانه مطالعات خوبی در خصوص شهرک‌ها نه‌تنها در پیشوا بلکه در بیشتر نقاط کشور صورت نگرفته و فقط بتن و آجر و آهن دیده‌شده بدون اینکه شهروندان مفهوم "شهر کجاست" را بدانند و نسبت به محیط خود تعلق‌ خاطر داشته باشند.

وی تاکید کردد:یکی ازدغدغه‌های دولت، فرماندار، شورا و شهرداری توجه به جمعیت پنجاه درصدی شهرستان یعنی جامعه زنان است و بر همین اساس این موضوع را اولویت‌های اصلی شهرداری قرار دادیم.

امیری با بیان اینکه پارک بانوان پیشوا مدل بسیار خوبی در سطح کشور می‌شود ،متذکر شد: در راستای احقاق حقوق زنان شهرستان پیشوا مطالعات احداث پارک بانوان انجام و در چند روز آینده کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار