سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهرسنگ‌ها برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات جزیره کیش که فردا آغاز می‌شود، برای نخستین بار درخاورمیانه سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهرسنگ‌ها با محوریت عقیق و فیروزه با حضور فعالان این صنعت و مقام‌های مسئول برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۱۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهرسنگ‌ها برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش، در این نمایشگاه که از فردا تا یکم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش ادامه خواهد داشت، ده‌ها شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی زیباترین و جدیدترین طرح‌های تولیدی صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

محمود بندرچی، رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش گفت: در این نمایشگاه هفتاد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی وکارخانه سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات خود را به نمایش عموم می‌گذارند.

بندرچی افزود: شناسایی گوهرها، تولید گوهرهای مصنوعی، زمین گوهر‌شناسی ، تراش گوهر‌سنگ‌ها ، تجارت گوهر سنگ‌ها و طراحی گوهرها از محور های اصلی اولین سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهر سنگ‌ها است.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش اضافه کرد: در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرکیش انواع سرویس‌های مختلف طلا و جواهر، انواع سنگ‌های قیمتی، انواع جواهر و پیروزه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بندرچی با بیان اینکه در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش صرفا طلا و جواهر ساخت کارخانه‌ها و کارگاه‌های داخلی و خارجی ارائه شده است، گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه‌های مختلف آموزش ساخت و تعمیر طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر کیش گفت: قرار است چند هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت‌های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی‌های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و همکاری و حمایت کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه‌های کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اولین سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهر سنگ‌ها و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش به پایگاه اینترنتی WWW.GEMKISH.COM مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار