معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان پسر زنجانی در قالب 25 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور

زنجان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان پسر استان زنجان در قالب 25 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۷۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان پسر زنجانی در قالب 25 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور

محمود عباسی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های رزمندگان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 2 هزار دانش‌آموز دختر در سال‌جاری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش‌آموز در قالب 40 دستگاه اتوبوس در مرحله نخست به این مناطق اعزام شدند.

وی همچنین از اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان در قالب 25 اتوبوس به مناطق عملیاتی و جنگی غرب کشور اعزام شدند.

عباسی با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان در این دوره برای حضور در اردوهای راهیان نور بیان کرد: در سال‌جاری بیش از یک هزار و 200 دانش‌آموز پسر از استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی تنگه مرصاد، حضور در مزار شهدای گمنام طاق بستان، موزه دفاع مقدس کرمانشاه، بناهای تاریخی طاق بستان و همچنین نمایش رزم شبانه در استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دانش‌آموزان در جریان اردوهای راهیان نور است.

وی همچنین با اشاره به اعزام دانش‌آموزان در مراحل بعدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور تصریح کرد: ثبت‌نام و اعزام برای اردوهای راهیان نور جنوب کشور در اسفند‌ماه سال‌جاری انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار