طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه؛ خیانت به دین و اسلام است

ارومیه(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه، خیانت به دین و اسلام بوده و دشمنان، در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان هستند.

کد مطلب: ۸۷۱۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه؛ خیانت به دین و اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه، خیانت به دین و اسلام است، اظهار کرد: دشمنان به وسیله دین، پیامبر(ص) و اختلافات جزئی در بین مسلمانان، در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان بوده و باید با تمسک به اصول دین و رهبری دشمنان را مأیوس کنیم.


وی باتاکید بر اینکه سیاست آمریکا علیه ایران، فشار اقتصادی و ازبین‌ب ردن اعتماد در بین مردم است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد از اندک فساد موجود در بین مدیران کشور در جامعه، اختلاف‌افکنی کرده و وحدت و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد.


امام جمعه ارومیه با تسلیت شهادت امام‌حسن‌عسکری(ع)، اظهار کرد: خداوند برای ما انسان‌ها سه نوع زندگی و حیات از جمله زندگی دنیوی، عالم برزخ و عالم قیامت در نظر گرفته و یاد قیامت و معاد باعث می‌شود انسان در قلب خود خوف الهی را جاری کند.


وی افزود: در روز قیامت و روز محشر خداوند متعال تدبیری اندیشیده و اسراری که انسان در دنیا مخفی می‌کرد در روز محشر آشکار و روشن می‌شود و انسان‌ها با چشم خود قلب دیگر انسان‌ها را مشاهده می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار