پیام تسلیت مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی درپی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پیامی در گذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت .

کد مطلب: ۸۷۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی درپی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مجید درویشی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی را تسلیت گفت .
در متن این پیام آمده است : با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس در سانحه رانندگی، موجب تألم و تأثر اینجانب شد‎.
دکتر نوربخش مدیرعامل فقید تأمین اجتماعی از نیکان و بزرگان این استان بود و‌ از مدیران پرتلاش و به معنای واقعی کلمه خدمتگذار صدیق و شریف کشور به حساب می آمد . وی با روحیه انقلابی و توانی خستگی ناپذیر در راه خدمت به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران، شرکای اجتماعی و جامعه کارگری کشور سراز پا نمی شناخت و لحظه ای آرام وقرار نداشت. خدمات ارزنده این بزرگ مرد در کشور و به خصوص در استان خراسان جنوبی برای قشر کارگری از اذهان مردم این دیار پاک نخواهد شد و دعای مردمان این کویر همیشه جهت تعالی روحش ورد زبانها خواهد بود.
ساخت بیمارستان حضرت ابالفضل العباس علیه السلام بیرجند، پلی کلینیک درمانی طبس که برای قشر کارگر و‌ محروم جامعه با همت و تلاش ایشان به ثمر نشست از او به یادگار ماند.
اینجانب ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه دلخراش و غم‌انگیز، مراتب‎ همدردی قلبی خود و همکارانم را با بیت شریفشان و کلیه اقوام و بازماندگان این دو عزیز سفر کرده اعلام داشته و از درگاه خداوند منان برای آنها طلب رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌ نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار