مراسم عید بزرگ بیعت در ایلام برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مراسم عید بزرگ بیعت در کانون فرهنگی و هنری این استان با عنوان «بر سر پیمان خود می‌مانیم» خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عید بزرگ بیعت در ایلام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این مراسم امروز شنبه 26 آبان ماه سال جاری در کانون فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه این مراسم با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری استان و با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: این مراسم باشکوه مصادف با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) ساعت 15 عصر در مسجد حضرت قائم (عج) واقع در میدان امام، بلوار جمهوری، کوچه شهید حیدری برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مراسم، اظهار کرد: هدف از اجرای این مراسم، ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت و آشنایی نسل جوان با فلسفه غیبت و فرهنگ انتظار در جامعه است.

چراغی پور، با دعوت از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و سایر اقشار برای شرکت در این مراسم، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام سید محمدباقر هاشمی از اساتید دانشگاه و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام خواهد بود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: در ایام نهم ربیع‌الاول باید برای جشن بزرگ مهدویت سنگ تمام گذاشت و توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان داشته و با برنامه‌ریزی ویژه برای این سنین به شکوفایی ایشان و تداوم فرهنگ انتظار و مهدویت کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار