نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی:

تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی ترین نیاز زندگی اجتماعی است

سنندج(پانا)-نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس ناحیه یک سنندج گفت: تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی ترین نیاز زندگی اجتماعی است.

کد مطلب: ۸۷۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت صحیح، بنیادی ترین نیاز زندگی اجتماعی است

باحضور علوی نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از دبیرستان دخترانه شاهد هوشمند شهیده ژیلا مقبل و دبستان تربیت ناحیه یک سنندج بازدید و با معلمان و دانش آموزان آموزشگاه به بحث و گفتگو پرداخت.

سید احسن علوی در این بازدید با حضور در جمع دانش آموزان آموزشگاه با آن ها در ددل کرد و گفت: همانگونه که ورودی هر شهری نشانه ای از فرهنگ آن شهر است با ورود به هر مدرسه ای فعالیت و تلاش عوامل و دانش آموزان آن آموزشگاه خود را نشان می دهد .

نماینده مردم شهرستان های سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیر وعوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه بر عدالت آموزشی در تمام مدارس استان تاکید داشت و گفت: ای کاش تمام مدارس استان برخوردار بودند و عوامل آموزشی و اجرایی غمی غیر از تدریس نداشتند .

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش نباشد ساختن ساختمان و غیره کاری بیهوده و عبث است معلمان ما باید تامین باشند تا دغدغه ای غیر از آموزش و پرورش نداشته باشند اما متاسفانه آموزش و پرورش در اولویت نیست و تا زمانی که این طرز تفکر باشد ایراداتی وجود خواهد داشت.

در ادامه بازدید از بخش های مختلف آموزشگاه بازدید به عمل آمد و تعداد دو دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه چاپگر رنگی، یک دستگاه تکثیر به آموزشگاه اهدا شد و همچنین هزینه آسفالت حیاط آموزشگاه نیز تامین اعتبار شد.

شایان ذکر است؛ در بازدید سیداحسن علوی نماینده مجلس شورای اسلامی از دبستان تربیت نیز مبلغ صدوپنجاه میلیون ریال جهت هوشمندسازی کلاس درس و نصب دوربین مداربسته و ترمیم و نوسازی سرویس های مدرسه اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار