نگاهی به دیدارهای روز اول از هفته سیزدهم لیگ آزادگان

تئوری‌های صدرنشینی لیگ آزادگان در تهران و انزلی

تهران (پانا) – در حالی که لیگ برتر ایران به علت اردوی تیم ملی برای انجام دیدار دوستانه مقابل ترینداد و توباگو و ونزوئلا تعطیل شده است، امروز مسابقات لیگ آزادگان وارد هفته سیزدهم خود خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تئوری‌های صدرنشینی لیگ آزادگان در تهران و انزلی

دیدارهای این هفته لیگ آزادگان با برگزاری دو بازی همزمان در ساعت 14:30 آغاز می‌شود که دو تیم مدعی به میدان خواهند رفت. مس کرمان مهمان ملوان بندرانزلی خواهد بود و سرخپوشان پاکدشت در تهران روبه‌روی شهرداری ماهشهر قرار خواهند گرفت. در آخرین بازی این هفته هم کارون اروند خرمشهر در اولین حضور هومن افاضلی میزبان نود ارومیه است.

تختی انزلی کابوس تاریخی مس کرمان

حتی آمدن محمد احمدزاده، پژمان نوری و مازیار زارع هم نتوانسته است درد ملوان را دوا کند و این تیم با کسب تنها 5 امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است. انزلی‌چی‌ها که در دیدارهای خانگی این فصل برد نداشته‌اند امروز در حالی باید برای فرار از انتهای جدول میزبان مس کرمان صدرنشین لیگ آزادگان باشند که یک آمار امیدوارکننده همراه قوی سپید خواهد بود؛ ملوان تاکنون در انزلی مقابل مس کرمان شکست نخورده است.

اما چیزی که نکته مشخص این است که مس به هیچ عنوان حریف آسانی برای ملوان نخواهد بود. شاگردان نادر دست‌نشان که هفته گذشته در دیداری جنجالی در حضور هوادارانشان مغلوب سرخپوشان شده بودند در این هفته برای جبران به شمال رفته‌اند و می‌خواهند با کسب چهارمین برد متوالی در خارج از خانه، طلسم شکست‌ناپذیر بودن ملوان را هم بشکنند.

برنامه‌های ویژه دایی فرهاد برای صدرنشینی

سرخپوشان پاکدشت که با حضور فرهاد کاظمی روند رو به رشدی را طی می‌کند و در جمع مدعیان قرار گرفته است برای ادامه این راه تیم بحران‌زده شهرداری ماهشهر را پیش‌رو خواهد داشت. یک بازی کمتر از شاهین بوشهر این فرصت را برای فرهاد کاظمی مهیا خواهد کرد که با برد در این بازی حداقل به رده دوم برسد؛ البته در صورت شکست مس در انزلی شانس صعود به صدر جدول هم برای سرخپوشان فراهم است.

ماهشری‌ها که سه بازی آخر خارج از خانه خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند تیمی هستند که با 13 بازی خارج از خانه بدون برد، تیمی محبوب برای حریفان هستند.

خرمشهر در جست‌وجوی آرامش

چهار شکست متوالی برای اروند کارون خرمشهر باعث شد تا اکبر میثاقیان از این تیم جدا و راهی مازندران شود تا روی نیمکت خونه به خونه قرار بگیرد.

آنها امروز در حالی میزبان نود ارومیه خواهند بود که این تیم تاکنون نتوانسته در دیدارهای خارج از خانه خود به پیروزی برسد و بدنبال کسب اولین برد خارج از خانه رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار