امام جمعه خوسف :

نیروی انتظامی با توجه به محدویت هایی که دارد بسیار خوب عمل می کند.

خوسف (پانا) - نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی امام جمعه خوسف در مصلی نماز جمعه اقامه شد .

کد مطلب: ۸۷۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی با توجه به محدویت هایی که دارد بسیار خوب عمل می کند.

امام جمعه خوسف ضمن تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان در مورد کشف سرقت ها گفت :نیروی انتظامی با توجه به محدویت هایی که دارد بسیار خوب عمل می کند و در کشفیات مواد مخدر و سرقت ها به نسبت دیگر نقاط کشور بیشتر است که این نشان دهنده همت ، شجاعت و درایت نیروهای انتظامی در شهرستان است و مردم نیز باید نسبت به اموال ، دام ها و وسایل زندگیشان توجه بیشتری داشته باشند و از وسایل ایمنی لازم و دوربین مدار بسته استفاده کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دست اندرکاران کنگره شهدای قزوین گفت :آن چیزی که حیات معنوی به جامعه و کشور تزریق می کند شهداء ، کنگره و یادواره های شهداء هستند و برای اینکه روحیه معنویت باقی بماند باید خودمان را با زندگی ، خاطرات و سیره شهدا پیوند بزنیم .
شاهبیکی با اشاره به پاسخ قاطع رزمندگان مقاومت در غزه به اسرائیل افزود :این پاسخ باعث ایجاد وحشت در بین آنها شد و این طلیعه شکست اسرائیل و تحقق پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که" اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" و آن چیزی که کار ساز است نظریه مقاومت می باشد که هر چیزی را که بخواهیم بدست بیاوریم باید پای آن بایستیم و با گردن خم کردن به آن نمی رسیم . تنظیم : محمد حسن مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار