جاده خوسف به شهداد در حال انجام است.

خوسف (پانا) - 9 کیلومتر از راه خوسف به شهداد زیرسازی شده و پیمانکار مشغول کار است.

کد مطلب: ۸۷۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جاده خوسف به شهداد در حال انجام است.

فرماندار خوسف نیز در این نشست در مورد راههای شهرستان گفت: 9 کیلومتر از راه خوسف به شهداد زیرسازی شده و پیمانکار مشغول کار است و به دلیل کمبود اعتبارات امسال برای آسفالت راههای ارتباطی طالب آباد و گل اعتبار گذاشته ایم که به مناقصه رفته است .
« شفیعی» خواستار شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم شد و افزود: با توجه به اینکه طرح هادی روستای ماژان در حال بازنگری است و از طرفی چون طرح ارتقای به شهر نیز مطرح شده ، از همه ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا در دریافت زمین اداری اقدام کنند که بعد با مشکلی مواجه نشوند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خوسف در نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان در اعتراض در به کارگیری کارگران غیر بومی در کارخانه ها گفت: بر اساس قانون 40 درصد نیرو ها باید بومی باشند که باید بیشتر نظارت شود .
« حجت الاسلام موسوی رستگار » خواستار مساعدت اداره کل مالیات در دریافت مالیات از واحدهای صنفی و تولیدی شد و افزود: با وجود درخواست مردم در شهر و روستاها کمبود روحانی داریم که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی از اداره کل راه و شهر سازی خواست تا به تکمیل و آسفالت جاده خوسف به شهداد کرمان سرعت بخشند تا بخشی از ترافیک جاده خوسف به خور و تردد ماشین های سنگین و ترانزیتی کمتر شود .
موسوی رستگار سه خواسته هم از آموزش و پرورش داشت و در مورد بی عدالتی آموزشی گفت: به صورت کتبی از اداره کل آموزش و پرورش استان خواسته ایم که چرا مدارس ابتدایی مرکز استان 24 ساعت در هفته برنامه آموزشی دارند و خوسف با وجود مشکلات و پراکندگی روستاها و دوری راه 25 ساعت که ان شاء ا... جواب قانع کننده ای داشته باشند و همچنین چرا مدرسه نیمه تمام سرپرچ سه سال است رها شده و تکمیل نمی شود و مدرسه تخریبی آرک برای تعریض جاده تعیین تکلیف نمی شود .
دیگر اعضای شورای اسلامی شهرستان نیز از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری امکانات ورزشی ( به دلیل امکانات صفر ورزشی ) زمین چمن طبیعی و مصنوعی ، اتمام استخر شنا و بیمارستان 32 تختخوابی شدند.
« آسمانی » عضو شورا از شرکت توزیع برق استان خواست تا در خصوص تامین روشنایی حدود 800 متر مسیر محله جومیان خوسف به روستای گردشگری مذهبی نصرآباد همکاری کند.
دیگر اعضای شورای اسلامی شهرستان هم مهمترین خواسته های خود را خرید محصولات و نهاده های کشاورزی و دامی با قیمت مناسب ، تامین گاز مایع و نفت ، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و دامی شهرستان، راه اندازی اتوبوس واحد برای شهر خوسف ، ایجاد بازار روز ، تامین پزشک برای بزرگترین روستای بخش جلگه ماژان ، توسعه پارک ها و فضاهای گردشگری ، سینما ، اورژانس اجتماعی ، بهره گیری بیشتر از ظرفیت جاده ترانزیتی و تردد زیاد وسایل نقلیه ، احداث پل دهن رود ، اختلال در خطوط تلفن منطقه آرک (که حتی 110 را هم نمی گیرد) و... مطرح کردند. تنظیم :محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار