بازدید نماینده مدیر کل آیسسکو از مقر کمیسیون ملی آیسسکو در ایران

تهران (پانا) - الغماری نماینده مدیر کل آیسسکو از مقر کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مدیر کل آیسسکو از مقر کمیسیون ملی آیسسکو در ایران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش دکتر محمد الغماری نماینده مدیر کل آیسسکو از مقر کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

محمد الغماری در این بازدید با غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل و دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفتگو کرد.

در ادامه بازدید کریمی گزارشی در خصوص فعالیت‌‌های کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و خواستار توجه و همکاری بیشتر دفتر مرکزی آیسسکو با جمهوری اسلامی ایران شد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل ، ترجمه و تدوین بیش از 24 جلد اسناد و کتاب در راستای اهداف و عملکرد ایسسکو به زبان فارسی توسط کمیسیون ملی آیسسکو در ایران و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی مختلف را با حضور و همکاری نمایندگان آیسسکو از جمله اقدامات مهم این کمیسیون در طول سال گذشته برشمرد.

الغماری نیز در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فعالیتهای کمیسیون ملی آیسسکو در ایران از برگزاری موفقیت آمیزاجلاس اخیر دبیران کل کمیسیون‌های ملی آیسسکو در شیراز ابراز خشنودی کردو حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس دبیران کل در شیراز را نشان از توجه و حمایت مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران از سازمان آیسسکو دانست.

گفتنی است در این دیدار دو طرف بر همکاری متقابل و ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیتها در عرصه های علمی و آموزشی و فرهنگی تاکید کردندو همچنین توافق شد تا زمینه حضور یک نفر کارشناس از کمیسیون ملی آیسسکو ایران در مقر آیسسکو در مراکش فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار