مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ تاکید کرد؛

آموزش و پرورش نهادی جهت رفع آسیب های اجتماعی

یزد (پانا) - به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مراسم نمادین در آموزشگاه فرهنگ ثامن الائمه با حضور معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نهادی جهت رفع آسیب های اجتماعی

مراسم نمادین استانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری : فرماندهی نیروی انتظامی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ،مرکز مشاوره آرامش، پلیس پیشگیری، پلیس مواد مخدر و اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش ناحیه یک در آموزشگاه فرهنگ ثامن الائمه (ع) برگزار شد.

در این مراسم "زهره امیر چقماقی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: یکی از نیازهای جامعه امروزی توجه به پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و شرایط کشور در حوزه آسیب های اجتماعی به گونه ای است که از تمامی ظرفیت ها فرصت ها باید برای افزایش سواد اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها استفاده کرد.

امیر چخماقی در ادامه بیان اشت: بدون شک یکی از بهترین ظرفیت ها در جهت رفع آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش است .

در ادامه "سرهنگ مزیدی" معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت : هدف گیری استکبار جهانی در ترویج مواد مخدر و محرک به سوی خانواده است تا با فروپاشی آن صدمات فراوانی را بر جامعه وارد کند لذا با توجه اینکه خانواده زیربنای توسعه جامعه است می بایست به خوبی از آن در برابر آسیب های اجتماعی و اعتیاد صیانت کرد.

قرائت مقاله، شعر، داستان، تئاتر درمانی با موضوع مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه های مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار