توالت های آینده مشاوره سلامتی می دهند

درآینده توالت های مجهز به هوش مصنوعی ساخته می شوند که می توانند پسماند انسان را به سرعت تحلیل کنند.

کد مطلب: ۸۷۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توالت های آینده مشاوره سلامتی می دهند

به گزارش مهر از سی نت، مدیر یک شرکت فناوری ادعا می کند به زودی توالت های آینده می توانند با تحلیل مدفوع و ادرار افراد به آنها مشاوره سلامتی بدهند.

سانجای مروتا رئیس شرکت Micron Technology (تولید کننده تراشه های رایانه ای) در کنفرانس Techonomyدر این باره گفت: در آینده هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل مدفون و ادرار افراد را به طور واقعی انجام می دهد. این روند می تواند از تعداد دفعات مراجعه به پزشک بکاهد و همزمان به افراد کمک کند زودتر متوجه بیماری ها شوند.

مروترا دراین باره افزود: به این ترتیب دقت در پزشکی بیشتر خواهد شد. تصور کنید توالت های هوشمند در آینده می توانند پسماند انسانی را به طور واقعی هر روز تحلیل کنند. در این حالت نیازی نیست هر ۶ ماه یکبار به پزشک مراجعه کنید. می توان به سرعت هر نشانی از بیماری را رصد کرد.

توالت مجهز به فناوری هوش مصنوعی می تواند خیلی سریع و قبل از استفاده از سیفون، نمونه های پسماند را تحلیل کند. بنابراین آنها می توانند هر تغییراتی در بازه زمانی را به سرعت رصد کنند.درمرحله بعد می توان گزارش این تحلیل را در اینترنت آپلود و برای پزشک ارسال کرد.

البته این اظهار نظر چندان عجیب به نظر نمی رسد. در حال حاضر هوش مصنوعی می تواند بیماری دیابت یا آلزایمر را با بررسی اسکن ها تشخیص دهد. از سوی دیگر یک شرکت فناوری ژاپنی حتی یک جعبه هوشمند هوشمند برای تجزیه و تحلیل ادرار گربه ها را اختراع کرده است. در ماه جولای محققان دانشگاه کمبریج اعلام کردند روشی برای آزمایش ادرار فرد جهت بررسی سطح قند خون و الکل ابداع کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار