اختصاص 400هزار دلار برای ساخت دو مدرسه در مناطق زلزله‌‌زده کرمانشاه توسط آیسسکو

تهران (پانا) - نماینده دبیرکل آیسسکو در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش، از اختصاص 400هزار دلار برای احداث دو مدرسه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از سوی یونسکو خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 400هزار دلار برای ساخت دو مدرسه در مناطق زلزله‌‌زده کرمانشاه توسط آیسسکو

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، در حاشیه اجلاس دبیران کل آیسسکو که روز یکشنبه گذشته در شیراز برگزار شد، سید‌محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس شورای سیاست‌گذاری کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران با محمد الغماری، نماینده دبیرکل آیسسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست با توجه به وقوع زلزله در استان کرمانشاه و توافق آیسسکو مقرر شد مبلغ 400 هزار دلار برای ساخت دو مدرسه (یک باب مدرسه پسرانه و یک باب مدرسه دخترانه) در منطقه زلزله زده کرمانشاه از محل تحقق حق عضویت جمهوری اسلامی ایران به این امر اختصاص داده شود و این مدارس به نام مدارس اهدایی آیسسکو احداث و نام‌گذاری شوند.

سید‌محمد بطحایی نیز از اقدام آیسسکو درباره اختصاص این مبلغ برای ساخت دو مدرسه در مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد و درباره همکاری کامل برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک در ابعاد مختلف آموزشی، علمی و تحقیقاتی اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار