آمادگی پلیس برای پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه برخورد با توزیع کنندگان و موادفروشان بایستی با اقتدار بیشتری انجام شود، گفت نیروی انتظامی آمادگی دارد طی 48 ساعت در تهران و کل کشور این افراد را شناسایی، دستگیر و به محل‌های نگهداری و قضائی تحویل دهد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی پلیس برای پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ، اظهار کرد: امروز مردم پلیس را ملجاء و پناهگاه خود می‌دانند، زیرا آنها به راحتی با پلیس در ارتباط هستند و موضوعات خود را از آن طریق دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهی تهران بزرگ با اجرای صحیح مأموریت‌ها توانسته نظم و آرامش در پایتخت جاری و ساری کند، افزود: یکی از اقدامات بزرگی که اخیراً از سوی پلیس تهران صورت گرفت، برقراری امنیت راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) بود که در پایتخت بیش از 2 میلیون عاشق اباعبدالله الحسین(ع) از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی بدون هیچ نگرانی و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

فرمانده ناجا به اشراف اطلاعاتی پلیس بر جای جای پایتخت در راستای مقابله با هنجارشکنان و تامین امنیت، آسایش و آرامش شهروندان تأکید و تصریح کرد: این کار بسیار بزرگی است که در کنار فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در شهر تهران، مردم امنیت و آرامش را به طور کامل احساس می‌کنند که این در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دعای خیر مردم و تلاش همکارانم میسر شده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در نظارت ستادی رشد قابل قبولی داشته و این توانمندی و ظرفیت در همکارانم وجود دارد که با سرعت، دقت و فعالیت بیشتر، این رشد را ارتقاء دهند و حرکت رو به جلو را با شتاب بیشتری به سمت مطلوب سوق دهند.

وی، برقراری امنیت پایدار در تهران را یکی از موضوعات مهمی دانست که باید از بعد اقتصادی، انتظامی، اجتماعی و اخلاقی در حوزه‌های مختلف روز به روز ارتقاء یابد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه برخورد با توزیع کنندگان و موادفروشان بایستی با اقتدار بیشتری انجام شود، گفت: معتادان متجاهر، یکی از نگرانی‌های شهروندان در شهر تهران است و نیروی انتظامی آمادگی دارد طی 48 ساعت در تهران و کل کشور این افراد را شناسایی، دستگیر و به محل های نگهداری و قضائی تحویل دهد که تحقق این امر اهتمام بیشتر مراکز و مسئولان مربوطه را می‌طلبد تا پلیس را در پاک‌سازی چهره شهر از وجود این معتادان یاری کنند.

سردار اشتری با اشاره به آمار کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، گفت: این مقدار ما را راضی نمی‌کند چراکه حتی یک کشته هم برای ما زیاد است. با راه‌اندازی مانیتورینگ در پلیس راهور فاتب، همت همکارانم و آموزش‌های لازم، امروز ترافیک نسبت به گذشته روان تر است.

وی، یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی را آموزش دانست و گفت: حرفه‌ای شدن همکارانم به وسیله آموزش‌ها و استمرار آن در مقاطع مختلف ضروری است.

این مقام انتظامی کشور، شناسایی مخلان نظم اقتصادی را یکی دیگر از توفیقات پلیس دانست و افزود: در این رابطه، دو تن از این افراد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند که این یکی دیگر از افتخارات پلیس است.

سردار اشتری، دستگیری مخلان اقتصادی را مرهون تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی دانست و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه قضا در مجازات کسانی که برای سود بیشتر موجب اذیت مردم می‌شوند،گام‌های موثرتری برداریم که نتیجه آن رضایت‌مندی شهروندان عزیز است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه اجتماعی محور نام برد و خاطرنشان کرد: اقدامات ما براساس نیازمندی مردم است؛ مأموریت هایمان جدای از مردم نیست بلکه در کنار و برای آنها می‌باشد.

سردار اشتری در خاتمه از تماس 7 میلیون شهروند طی هفت ماهه امسال با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد و گفت: این تماس‌ها در راستای رفع مشکلات امنیتی و ارتقاء آسایش و آرامش شهروندان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار