برگزاری بیستمین دوره انتخابات شهردار مدرسه منطقه 5

تهران (پانا) - با حضور شهردار منطقه 5 بیشتمین دوره انتخابات شهردار مدرسه منطقه 5 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیستمین دوره انتخابات شهردار مدرسه منطقه 5

بیستمین دوره انتخابات شهردار مدرسه منطقه 5 با حضور دکتر ندیری مدیر منطقه و دکتر خسرو آبادی شهردار منطقه ، امام وردی معاون تربیت بدنی و پرورشی ، عربلو معاون شهردار و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش شهروندی شهرداری در دبیرستان ستایش برگزار شد .

در این مراسم پس از خیر مقدم توسط کارگر مدیر دبیرستان ستایش ، دکتر ندیری اظهار داشت : امروز یکی از بهترین روزهای شهرداری و آموزش و پرورش است و انتخابات یکی از طرحهای ارزنده و یکی از الگوها و مدلهای تاثیر گذار در رشد و تقویت همه جانبه دانش آموزان عزیز ، طرح شهردار مدرسه انجام خواهد پذیرفت .

وی افزود : این طرح ضمن شخصیت بخشیدن به دانش آموزان با تاکید بر اهمیت آنان به عنوان آینده سازان جامعه، آنان را از طریق به عهده گرفتن وظایف مشخص گروهی نسبت به تمرین مهارت های اجتماعی و فعالیت های مشارکت پذیر آماده می سازد.آشنا شدن دانش آموزان با حقوق،وظایف و مسئولیت های شهروندی و یادگیری و تصمیم گیری جمعی ،آشنایی با مفهوم انتخابات و شرایط انتخاب شوندگان و همچنین آشنایی با سرفصل های فعالیت و ماموریت شهری از دیگر اهداف این طرح می باشد.

در ادامه دکتر خسرو آبادی ضمن اشاره به خاطرات دفاع مقدس بیان نمود : در جبهه چادره هایی 16 نفره بود و رزمندگان برای اداره این چادرها از بین خودشان یک شهردار انتخاب می نمودندو وظیفه همه خدمات و پشتیبانی از آن 16 نفر به عهده شهردار بود .بعضی از رزمنده ها اصرار داشتند که هفته ای دو روز شهردار شوند تا خدمتگزار رزمندگان باشند .

وی تصریح کرد : این که ما بتوانیم بعضی با هم بودن ها را تمرین کنیم ، خودش یک هنر است به همین دلیل مدیریت هم دانش می خواهد و هم هنر . وقتی شما می خواهید شهردار مدرسه بشوید باید دانش داشته باشید و با مفاهیم برنامه ریزی ، ساماندهی ، کنترل ، نظارت و هدایت آشنا باشید. اما هر کس که لیسانس ، فوق لیسانس ، دکترای مدیریت دارد مدیر نخواهد بود چرا که شرط لازم است ولیکن کافی نیست . شرط کافی هنر به کار بردن این دانش است.

دکتر خسرو آبادی به ویژگی های مدیر موفق اشاره نمود و افزود : سعی کنید با حضور فعال در طرح شهردار مدرسه دانش و هنر مدیریت را در خود پرورش دهید . تلاش کنید تحمل شنیدن حرف مخالف را داشته باشید . مدیرمی بایست مسئولیت رفتار دیگران را نیز بر عهده بگیرد و نه فقط مسئول رفتار خود باشد . تمرین مدیریت را ازهمکنون شروع کنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار