معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد:

اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی سیستم‌ گرمایشی مدارس

رخشانی‌مهر: بخاری‌های خطرناک قدیمی در مدارس وجود ندارند

تهران (پانا‌) - تهران (پانا) _ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از اختصاص حدود 150 میلیارد تومان دیگر برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس تا پایان سال خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی سیستم‌ گرمایشی مدارس

مهراله رخشانی‌مهر به پانا گفت: «در شش ماه اول امسال 150 میلیارد تومان اعتبار بین ادارات کل استان‌ها برای استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و خرید تجهیزات توزیع کردیم.»

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد: «این اتفاق و توزیع هزینه ادامه دارد و تا پایان سال هم چیزی بین 100 تا 150 میلیارد تومان دیگر بین آنها توزیع می‌شود.»

به گفته رییس سازمان نوسازی مدارس اکنون در سراسر کشور سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بیش از 60 درصد مدارس استاندارد شده است. رخشانی‌مهر افزود: «برخی مواقع تصور می‌شود که 40 درصد باقی‌مانده ناایمن هستند، خیر؛ 40 درصد باقی‌مانده هم سیستم‌های خطرناک و بخاری‌های چکه‌ای و کاربراتوری و بخاری‌های خطرناک قدیمی را واقعا ندارند.»

او گفت: «اکنون به سمت استفاده از بخاری‌های هرمتیک حرکت کرده‌ایم. در یک دوره 3 یا 4 ساله تاکنون سیستم‌های 60درصد مدارس استاندارد شده‌ است که اتفاق خوبی است و اگر اعتبارات هم به موقع تخصیص پیدا کند، بقیه هم استاندارد می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار