اولین جلسه هماهنگی راهیان نور آموزش وپرورش نواحی یک ودو شهر ری برگزارشد

 شهر ری(پانا)- اولین جلسه کمیته راهیان نورنواحی یک ودو آموزش و پرورش شهر ری در اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری با حضور فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)،ومدیران آموزش وپرورش ناحیه یک و دو برگزارشد.  

کد مطلب: ۸۷۰۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه هماهنگی راهیان نور آموزش وپرورش نواحی یک ودو شهر ری برگزارشد

در این جلسه سرهنگ سعید ایمانی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: برنامه اردوهای راهیان نور مدارس از تاریخ ۲۹آذر آغاز خواهد شدوتاکید کرد،هدف ما از برگزاری این اردوها ،آشنایی دانش آموزان با فضای هشت سال دفاع مقدس میباشد.

وی در ادامه گفت: تعامل آموزش و پرورش وسپاه با هم بسیار نزدیک شده است ومراقبت ویژه از نفرات اعزام کننده در اردوی راهیان نور، تکلیف همه ماست وهرکس به تناسب کارش تمام اقدامات لازم را باید انجام دهد.
در ادامه یزدانپاه مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهری هم بیان کرد :هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور تقویت ازارزشها و باورهای دینی و آشنایی دانش آموزان با مناطق ویژه و تعامل و دوستی وکسب تجربه ها وحماسه ی بزرگان است.

وی بیان کرد: اردوی راهیان نور با توجه به اهداف مقدسی که دارد، یک همراهی و همدلی بسیار قوی میان سپاه ناحیه و آموزش و پرورش به وجود آورده است.
درادامه جلسه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری و مسئولینی از سپاه و دیگر نواحی هر یک نظرات خود را درباره این اردو آموزشی بیان نمودند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار